• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

smeerpoets stelt zich voor

smeerpoets

Detailing rookie
1 dec 2011
12
0
Na twee bestellingen en uren lezen op het carcleanforum toch ook maar even aanmelden en netjes voorstellen!

Ik rij zelf in een Volvo V50 lichtgroen metallic, en heb ook nog een Peugeot 107 donkergrijs/zwart metallic van de vrouw om lekker te poetsen. Heb inmiddels de dap500 en de pro900, diverse pads en enkele poetsmiddelen van meguair's. heb dappen heb ik al aardig onder de knie, maar ben nog in training op een oude motorkap met de pro900. ga me de komende maanden verdiepen in het polijsten met de pro900, in eerste instantie op wat oudere auto's. Ook heb ik nog heel wat te proberen mbt de ultieme wax voor op de auto, want ik heb hier al gelezen dat eenmaal op carclean gekomen de verslaving echt gaat toeslaan! :lol
Voor de volledigheid:
39 jaar jong
man
omgeving Amersfoort

Veel poetsplezier en een ultra glans voor ieder!

Groet Smeerpoets :cool

ik heb een karcher,volgens mij een 4.5 ? in ieder geval een aardige machine, maar deze gebruik ik niet voor mijn auto, altijd voorspoelen met tuinslang, hierna met de meg handschoen en twee emmers.

BTW : pietje ?? ook niet zwarte piet ??

maar is wel 4 dagen te vroeg dan :lol

bij ons thuis staan er al 3 schoenen gereed(voor morgen want dan kunnen de kids heel het weekend spelen)

ik heb geluk : ik mag gaan werken ]-0