Heren
Na een tijdje zo rond te hebben gereden op Zandvoort.
Werd het tijd om een aparte circuit auto te kopen.
Voor mijn dagelijkse auto, de MX-5 vind ik het zonde en vooral erg prijzig mocht hiermee wat gebeuren.
Dit is dan het circuit slachtoffer geworden:
Het berteft een Renault Clio 1.8 16V van 1992.
Het blok heeft inmiddels 230.000km achter de kiezen maar is afgelopen winter uitgebreid gereviseerd.
Het eerste project was de velgen een opknapbeurtje te geven.
Zo was het eerst:
Resultaat na grondig nat schuurwerk, diverse lagen primer, een aantal laagjes antraciet grijs, en ruim voldoende blanke lak.
Natuurlijk afgetopt met twee laagjes PB wheelsealant.
Dit weekend stond een uitgebreide full detail in de agenda.
Helaas had het pechduiveltje mij snel gevonden toen ik mijn eerste kennismakingsrondje ging rijden met deze bolide.
Na diverse leuke stukjes asfalt te hebben opgezocht in de omgeving, vonden de 137 door de fabriek opgegeven paardjes er schoon genoeg van.
Er weerklonk een tegenstribbelt getik onder het met swirls gevulde motorkapje vandaan.
De wagen staat op dit moment bij Franse voiture specialist om van de week bekeken te worden.
Mede hierom heb ik nog geen detail foto's kunnen maken om de diverse lakdefecten te kunnen vastleggen.
To be Continued...
Gr. Menno
Na een tijdje zo rond te hebben gereden op Zandvoort.
Werd het tijd om een aparte circuit auto te kopen.
Voor mijn dagelijkse auto, de MX-5 vind ik het zonde en vooral erg prijzig mocht hiermee wat gebeuren.
Dit is dan het circuit slachtoffer geworden:
Het berteft een Renault Clio 1.8 16V van 1992.
Het blok heeft inmiddels 230.000km achter de kiezen maar is afgelopen winter uitgebreid gereviseerd.
Het eerste project was de velgen een opknapbeurtje te geven.
Zo was het eerst:
Resultaat na grondig nat schuurwerk, diverse lagen primer, een aantal laagjes antraciet grijs, en ruim voldoende blanke lak.
Natuurlijk afgetopt met twee laagjes PB wheelsealant.
Dit weekend stond een uitgebreide full detail in de agenda.
Helaas had het pechduiveltje mij snel gevonden toen ik mijn eerste kennismakingsrondje ging rijden met deze bolide.
Na diverse leuke stukjes asfalt te hebben opgezocht in de omgeving, vonden de 137 door de fabriek opgegeven paardjes er schoon genoeg van.
Er weerklonk een tegenstribbelt getik onder het met swirls gevulde motorkapje vandaan.
De wagen staat op dit moment bij Franse voiture specialist om van de week bekeken te worden.
Mede hierom heb ik nog geen detail foto's kunnen maken om de diverse lakdefecten te kunnen vastleggen.
To be Continued...
Gr. Menno
Laatst bewerkt door een moderator: