• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

* TEST * Sonax - Profiline CC36 Ceramic Coating (BMW E36)

Van het weekend met @Jansen (nogmaals dank voor je hulp) de sonax cc36 aangebracht op de micra van vriendinlief.

Stappen:

Vrijdagavond wassen en kleien
Zaterdag polijsten en coating aanbrengen.

Hierbij de foto’s van de beading van vanochtend:

41e6b169885e2c08d102c1d173bce74a.jpg


ec8c88956c0a391394edb8154dcf3efe.jpg
 
Wij hebben trouwens het gehele flesje van de Gloss Coat, die je als tweede aanbrengt, gebruikt op de Micra, dus daar zijn we iets te scheutig mee geweest denk ik.
 
* UPDATE *

Nog meer contact gehad met Sonax. Gaat allemaal nog steeds zo netjes als voorheen. Inmiddels heb ik ook al de nieuwe CC36-kit mogen ontvangen, aangetekend en wel. :D (+ wat goodies!)

20170719_160938.jpg


Tweede poging zal nog even op zich moeten wachten. De Miniatuur-Rukbunker is momenteel niet toegankelijk om in te werken. :p
 
  • Leuk
Reactions: CarJunkyXL
Probeer jij nou het groene van de Sonax doos na te maken met strijkkraaltjes rechtsbovenin?

HAHahhaha!! Ik zei nog tegen mijn vrouwtje; ''Och, let op! Als ik dit niet aan de kant schuif, zal zo'n pannenkoek van het Forum wel iets zeggen in de trant van; ''Hey Pat, lekker aan het knutselen geweest?'' ... En ja hoor, zie hier dé pannenkoek! :p
 
@Jansen - Hebben jullie de coating aangebracht zoals ik het deed in de filmpjes? Ging het afnemen bij jullie ook zo stroef?

En wat waren de omstandigheden? Buiten, carport, etc?

Foam applicators of suede doekjes?
 
We hebben de coating ook zo aangebracht als jij. Wij hebben de foam applicaties gebruikt zonder de suède doekjes. De eerste laag was vrij stroef met afnemen, de tweede een stuk gladder. We hebben binnen gewerkt en ik denk dat het rond de 20 graden was.