• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sneakers poetsen

Avenger012

Detailing addict
3 dec 2013
53
65
Hoi !

Op forum liggen zoeken maar niet meteen mijn antwoord gevonden dus hierbij mijn vraag over sneakers poetsen.
Heb recent 2 paartjes dure sneakers gekocht die ik echt wel supernetjes wil houden..
Iedereen weet dat sneakers soms moeilijk clean te houden zijn... vooral de witte zool aan de zijkant. Het leer zelf dacht ik te behandelen met leather coat spray.. Het nubuck gedeelte heb ik ook nog geen idee van...

Zijn er hier mensen die al geëxperimenteerd hebben met coating ?
Ikzelf dacht gyeon Trim te zetten op de zijkant zodat deze netjes wit blijft en niet binnen de korte keren bruin/grijs wordt...
Fotootje voor de liefhebbers erbij...

Iemand tips ?

Thnx !
M
 

Bijlagen

  • shopping.jpeg
    shopping.jpeg
    19,9 KB · Weergaven: 132
Af en toe kom je de 303 fabric guard tegen die ervoor wordt gebruikt om schoenen te behandelen. Of het werkt, geen idee.
De witte zool krijg je schoon met groene zeep. Dat doe ik zelf wel af en toe.
 
Heb mijn witte nike’s in de leathercoat gezet, witte rand inclusief. Nu ff met een natte doek schoonmaken 1-2x per week en ze zijn weer brandschoon