• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Snip stelt zich voor

Snip

Detailing rookie
22 mrt 2015
76
10
Hallo allen,
Bij deze wil ik mij even voorstellen,
Ik ben Frank, komt uit de regio Hengelo (Ov)
Momenteel ben ik 31 jaar, maar al sinds jongs af aan al gek op glimmend motorisch speelgoed.
Begonnen met simpele turtle wax uit het tank station, ondertussen heb ik al een aardige voorraad van Poorboys staan wat mij tot nu toe erg goed bevalt, inclusief de good old DAP500.

Ik rij een MazdaSpeed 3 en daarnaast ook nog een Honda VTR Firestorm als tweewieler.
Hoop hier tips en leuke trucjes te vinden en eventueel mijn vragen kwijt te kunnen.
Veelal leer ik al erg veel van andermans verhalen dus ik zal vooral aanwezig zijn als lezer. Plaatjes van het gemotoriseerde speelgoed ;

6a3dfcf8b8a3ec0b25d680de0e61ccf4.webp

fbcfcd0c5a9c5fd62c4f51821fedb959.webp
Groeten Frank

Dank je, het is inderdaad een aparte verschijning. Helemaal als je weet dat dit een origineel Amerikaanse is.
In Europa heet hij de mazda 3 mps, die zie je al niet veel in Nederland, in Amerika een MazdaSpeed 3, dus die van mij is dan helemaal apart.
Andere grotere spoiler, bumpers zijn wat breder dan de Europese mps.

Motorisch ligt er een vier cilinder 2.3 turbo onder de kap. Standaard 260pk / 380nm. De mijne heeft de nodige aanpassingen waarmee ik hopelijk rond de 300-310pk 440nm uit kom.
Dit moet ik echter nog eens laten testen op de rollenbank. Maar meerdere rollerbank uitdraaien in Amerika met dezelfde mods bewijzen dat dat wel haalbaar moet zijn.

Dank u, Moest inderdaad soms een paar keer kijken of ik niet per ongeluk weer op hetzelfde forum zat, omdat ik sommige namen op beide fora tegen kwam :D De poorboys spullen van jou staan al mooi samen met hun andere poorboys vriendjes te wachten op de zomer.

Hoi Kees, Ja dat klopt zeer zeker, ik probeer her en der wel wat van andere merken, maar tot nu toe qua budget en kwaliteit ben ik dik tevreden met poorboys, maar bv een dodo juice begint langzaam aan ook al een plek in mijn collectie te veroveren :)

Hoi Frank, van harte welkom op het forum. En die auto maar er zeker wezen.
Groet,
Jan