• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

(Social) Media subforum

Lijkt je dit een leuke en nuttige toevoeging?


  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.

GiuliettaQV

Detailing guru
5 dec 2010
774
120
Zuid-Holland
Zoals iedereen weet zijn er best wel veel leuke, interessante en leerzame 'content creators' binnen het detailing vakgebied te vinden op social media, voornamelijk Youtube en in wat mindere mate ook op Instagram.

En zoals iedereen ook wel weet zijn de Youtube comments vaak niet de plek waar een intelligente discussie plaats vindt.

Daarom dacht ik dat het misschien een leuk idee zou zijn om een subforum te maken waar mensen video's (of foto's) kunnen posten van 'Content Creators' als AMMO NYC, White Details, Junkman2000 etc etc. om deze te delen met de andere forumleden en waar we op ons eigen vertrouwde forum de videos kunnen bespreken.
 
  • Leuk
Reactions: PD3JCW
Het lijkt mij erg leuk, maar ik weet niet of dat ook in overeenstemming is met de forumregels. De video's hebben namelijk vaak, in meer of mindere mate, een commercieel karakter en de gebruikte producten zijn niet altijd verkrijgbaar bij Carclean.
 
Het lijkt mij erg leuk, maar ik weet niet of dat ook in overeenstemming is met de forumregels. De video's hebben namelijk vaak, in meer of mindere mate, een commercieel karakter en de gebruikte producten zijn niet altijd verkrijgbaar bij Carclean.
Ja daar heb je zeker een punt, en daar had ik ook nog niet zo bij stil gestaan.
Het zal door de mensen van Carclean besloten moeten worden of dat wel of niet in overeenstemming is met de forumregels. :)
 
Lijkt me leuk. Al denk ik dat veel forumleden deze kanalen toch al volgen. Maar waarschijnlijk zijn er ook de nodige (nieuwe) forumleden die geen weet hebben van deze media. En misschien komen er voor iedereen wel interessante dingen langs die ze nog niet kenden. Afwachten dus of Carclean vindt dat het kan...
 
Zoals boven aangegeven zit in vele filmpjes een product/merk wat CC niet in stock heeft.
(Zie forumreglementen)
Dit topic zal dus gesloten/verwijdert worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.