• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Hah, kwam laatst op de zwarte markt en daar stond een kerel die van die bidkleedjes verkocht en detailingspullen. (Tja...)

De man had op elk product witte stickers over de tekst geplakt en met een pen erop geschreven hoelang het ''spul'' bleef zitten. Ik tikte mijn vriendin aan en zei dat het waarschijnlijk allemaal bende was, maar ging er wel effe op af. Ik vuurde allemaal vragen op hem af over zijn producten.

Hij zei dat het allemaal mooie en goede poetspullen waren die allemaal minimaal een jaar bleven ''plakken'' op niet alleen auto's, maar ook ''motorens'' en boten.

Wat een goede voorbereiding, wax, sealant, polijsten, microvezel en meer was, wist hij niet. Maar ik kreeg de belofte van Allah dat het SuPeR-Spul was!

Een andere man luisterde mee en vroeg of het ook op kamelen werkte. Het antwoord van de verkoper was dat hij het alleen op geiten had geprobeerd.

Hierop stelde de man de vraag of de verkoper de geit wel eerst had gewassen en gekleid alvorens te polijsten...

Een ruzie volgde en ik ging verderop een kebabbie halen...

Ooh, kheb trouwens de door Allah beloofde ''producten'' niet meegenomen om te testen. Sorry...

Greetz