Maar door dit in een topic te gooien zonder enige toevoeging op de vraag van de TS zijn we dus weer 5 berichten verder en had je het dus gewoon weg kunnen laten en niet reageren.
Jep, dat was een optie. Toch zie ik mijn opmerking als mijn mening op de vraag van de TS en de reacties die al gegeven waren.
Dus... ''Het is zonde om een wax over de sealant te leggen, want de hydrofobische eigenschappen doe je daardoor teniet.'' Mijn mening is dus dat ik het geinig vind dat mensen er een wax overheen willen leggen voor looks of standtijd. (Over dingen die bij uitstek die eigenschappen erg goed in huis hebben)
Daarbij zijn wij niet door mijn opmerking zoveel berichten verder. De TS heeft mijn punt al begrepen en anderen lezen dingen / interpreteren ze nét wat anders. Geeft verder niet, uiteraard. Maar bij de reactie van
@Altos werden al dingen opgehaald die helemaal niet ter sprake kwamen en werden in mijn mond gelegd en jij geeft aan dat ik de PNS een coating noemde i.p.v. een sealant en een wax kan hier prima overheen kan.
De leidraad is dat het allemaal prima kan, maar het een beetje zonder is omdat...>
Waarom zou je dit willen? PNS is al een volwaardige bescherming en de beading is bizar.
... en daar ben ik het dus mee eens.
@Altos - Hey, we zijn allemaal maar mens.
De TS snapt de punt al sinds enige berichten terug al, dus da's mooi!
Mooi voorbeeld van mensen en hun meningen, interpretatie, grammatica, pindakaas, zinsbouw, emoties, enzvoooortsssss... XD