• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Interessant vergelijk hierboven!

Gebruik zelf al járen de Meguiar's Gold Class, die bevalt me prima, dus daar heb ik onlangs weer een nieuwe van besteld. Ben op zich wel nieuwsgierig naar de Poorboys, gewoon om eens te zien wat het verschil is...

Aangezien ik éérst de HD Foamkit gebruik vóór ik ga wassen heb ik meer aan een milde, rijke shampoo als de GC dan iets wat alleen maar goed reinigt. Maar de Gold Class doet beiden. Ik heb geen klachten over de reiniging, en ook niet over de glans. Het enige wat ik heb geleerd is dat weinig bij deze shampoo beter is dan 'veel'.

Tip: Ik doe echt een heel klein scheutje in een emmer heet water, en schuim dit op met de Kärcher. Dan is het water handwarm en heb je meteen plenty schuim!

Doe je teveel shampoo in de emmer dan is hij lastiger schoon te spoelen en te drogen. Kortom, prima shampoo en zuinig in gebruik!

De NXT lijn heeft me nooit zo getrokken, daar heb ik ook niets van. Gold Class is IMO mooi spul, van shampoo tot wax.

Ik heb een keer zo'n fles meegenomen voor de winterperiode, maar ik vond het niet geweldig. Beetje te vettig spul IMO, en de glans was ook niet om over naar huis te schrijven. Je kunt er natuurlijk ook niet veel verwachten, dat ligt in de aard van dat spul. Misschien aardig als extra bescherming in de winter bij gebrek aan beter, maar ik zou het niet aanraden voor normaal gebruik. Dan werkt Quik Detailer veel beter, en bijna net zo snel en makkelijk.