• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Speciale aanbiedingen voor de feestdagen!

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.501
198
44
Met de feestdagen in aantocht hebben we tot het einde van het jaar een aantal leuke aanbiedingen in verschillende prijsklassen.
Leuk voor de surprise, Kerst of gewoon omdat je het zelf verdiend hebt!

We trappen af met een mooie wax van Mother's Wax: California Gold Synthetic Wax van €15,99 voor €9,99!
Deze nieuwste wax van Mother's Wax is zeer gemakkelijk in gebruik en door de synthetische ingrediënten goed voor de winter.
De combinatie van super fijne polijstdeeltjes bereiden de lak voor zodat de wax goed kan hechten.
102295.jpg



Poorboy´s World Wheel sealant van €19,99 voor €14,99.
Bescherm je velgen deze winter met de Poorboy´s World Wheel Sealant, gemakkelijk aan te brengen en af te nemen.
Deze klassieker is al jarenlang een topper!
100734.jpg



Naast de Wheel Sealant is ook de Poorboy´s World EX-P Pure Sealant voor €14,99!
Deze WaxOyl killer is een must om eens te proberen.
100728.jpg



De Mothers Wax California Gold Clay Kit van €29,99 voor €24,99!
De set bestaat uit 2 blokken van 80 gram individueel verpakt en dus lang houdbaar, 473ml Showtime Quick Detailer en een microvezeldoek.
Alles wat je nodig hebt om te kleien zit in deze kit!
101424.jpg



Het ideale cadeau voor de startende detailer of gewoon omdat je eigen wasset aan vervanging toe is: de Monello Basic Wash Kit van €36,97 voor €25,-!
102651.jpg



Net wat uitgebreider is de Monello Bucket Wash Kit met een emmer, Scratch Shield en een deksel zodat je de emmer als kruk kunt gebruiken. Deze set is €67,94 voor €39,99!
102652.jpg



Meguiars Gold Class Car Care Kit extra afgeprijsd voor €29,99. De waarde van kit is €62,95 en bevat een fles Gold Class Car Wash 473ml, Gold Class Premium Quik Wax 473ml, Gold Class Premium Quik Detailer 473ml en een fles Perfect Clarity Glass Cleaner 473ml.
102505.jpg



Altijd al eens zelf een wax willen maken? Er is nog een aantal Dodo Juice Home Brew Wax Kits beschikbaar.
De wax is van hoge kwaliteit en geeft je een uniek inzicht hoe een wax gemaakt wordt.
Maak je eigen wax en geef er een passende naam aan! Van €53,99 voor €39,99!
102113.jpg



Moeite of de swirls en/of hologrammen te ontdekken? Met deze Brinkmann Dual Led lamp is dat verleden tijd.
De leds geven ontzettend veel licht en zijn afzonderlijk in te stellen. Van €53,99 voor €44,99!
101919.jpg



Supernatural Quartz Triple Kit van €201,00 voor €99,-!
Bescherm je lak, velgen en trims deze winter met een Quartz coating. De flesjes hebben een inhoud van 50ml en zouden meer dan genoeg moeten zijn voor twee auto´s.
Deze kit bestaat uit de Supernatural Quartz Infinity voor het lakwerk, Supernatural Quartz Wheel kit voor je velgen en Supernatural Quartz Trim kit voor je ongespoten kunststof delen.
102552.jpg



Monello Ibrido Hybrid Wax Edizione Limitata. Unieke combinatie van kwaliteit en looks. De Ibrido Edizione Limitata is geproduceerd in een beperkte oplage van 250 stuks.
De geanodiseerde aluminium pot met gegraveerd logo en unieke nummering is een enorme "eyecatcher" in elke vitrine. Geleverd in een beukenhouten kistje dat zijdeglans zwart is afgelakt.
Deze is wax is nu extra voordelig van €125,- voor €105,-.
101976.jpg



Altijd al machinaal willen starten? Met deze DAP500 Mother's Polishing Kit kan dat nu heel voordelig.
Van €148,96 voor €119,99
Deze kit bestaat uit een DAP500, twee Monello Raffini polijstpads, Mother´s Rubbing Compound & Finishing Polish.
102653.jpg



Zit hier niets van je gading tussen? We hebben leuke producten en setjes bij elkaar gezet in het Sint & Kerst gedeelte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren mijn 3e vrij forse bestelling in 5 weken gedaan dus vrees dat ik het virus echt te pakken heb :)

Ik sluit niet uit dat er met die feestdagaanbiedingen nog een vierde bestelling gaat volgen......
 
nope, was geen monello lans!
Zover ik weet krijgt deze een groene mond en draaiknop namelijk.
 
En net de nieuwe nieuwsbrief ontvangen ....
Nog even iemand overhalen die bijna om is ]d~^
Mag ik weer een dagje met een Jaguar spelen
 
De aanbiedingen welke in de nieuwsbrief staan beloven iig al veel goeds. Het is dat ik elke dag op mijn fiets naar mn werk ga anders mocht het wel eens even een tijdje goed regenen :)
 
Leuk weer die regen actie. Welke bron hanteerden jullie ook alweer voor de hoeveelheid neerslag in berkel? :)