• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Speciale forumactie: deze week tapkranen met 25% korting!

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.501
198
44
Extra korting voor forumleden!

Zoals aangegeven in dit topic willen we meer doen voor onze forumleden en we trappen af met een mooie actie met de nieuwe tapkranen die we eind vorige week hebben binnen gekregen.
tapkranen_1200.jpg

https://www.carclean.com/nl/carclean-com-fluxx-tapkranen-diverse-maten.html

Het schenken met deze tapkranen werkt erg goed en zonder knoeien:
tapkraan_voorbeeld10_1200.jpg


Deze tapkranen passen op de volgende grootverpakkingen die we hebben kunnen testen:
  • 13/38 DIN 38 - geschikt voor Poorboy's World 3,78L, Valet PRO 5L en Auto Finesse 5L (zit wel een beetje scheef op de Auto Finesse maar sluit wel af)
  • 13/40 DIN 40 - geschikt voor GYEON 4L en Kenotek 5L
  • 13/51 DIN 51 - geschikt voor Monello 5L en Dodo Juice 5L
  • 23/63 DIN 63 - geschikt voor Bilthamber 5L
Tot en met 26 december 2021 ontvang je 25% korting met de code Tapkraan25

Je kunt deze dus eventueel combineren met de Mysterybox die in de nacht van dinsdag op woensdag te bestellen is.
 
Heel handig! Ik zit altijd te klooien met overschenken. Is er ook een kraantje dat op een P&S (brake buster) past?
 
Super!

Hier ook de vraag welke past op P&S (brake buster, xpress interior cleaner en bead maker).
En nu we toch bezig zijn... Gyeon? (tire cleaner)
 
Laatst bewerkt:
Great Lion is DIN51 en op de P&S past de DIN38 maar zit net als bij Auto Finesse een beetje scheef. Sluit volgens mij wel gewoon af.
 
  • Leuk
Reactions: GeBas en Alxzndr
De DIN38 past helaas niet goed op de P&S flessen :oops: Je kan ze er wel opdraaien maar ze sluiten niet goed af.

Spijtig want daar heb ik er net het meeste van in grootverpakking.