• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

SpeeDZoR | Voorstellen

SpeeDZoR

Detailing rookie
6 jun 2008
30
0
Na een hele tijd al mee te hebben zitten kijken, wil ik mij dan toch even voorstellen.
Ik ben Thomas en ben inmiddels alweer 20 lentes jong. Verder woon ik in Blaricum en loop ik nog stage in de autoverkoop.
Op dit moment poets ik nog veel met de producten van Meguiar's, maar wil binnenkort over gaan stappen op de waxen van Dodo juice.

Even een kleine geschiedenis in mijn auto historie:

Ik ben op mijn 18e begonnen met een BMW 318i Sedan uit 1991:
DSCF0834.webp

Daarna overgegaan op een iets snellere variant, namelijk een BMW 318IS Sedan uit 1996:
DSC01645.webp

En nu sinds kort ben ik in het bezit van een Saab 9-5 2.3t Sedan uit 1997.
Het betreft de luxe SE uitvoering en is voorzien van o.a. Lederen bekleding, elektrische stoelverstelling met geheugen, Climate controle noem maar op.
En wat een fijne auto, totaal anders dan de BMW, maar ik had nooit verwacht dat deze mij zo goed zou bevallen!
Dan maar wat foto's, ik moet hier wel bij vermelden dat de auto nog niet gepoetst is. Dit gaat z.s.m gebeuren zodra ik hersteld ben van een knie operatie.

DSC01658.webp

DSC01660.webp

DSC01659.webp

DSC01662.webp

DSC01663.webp

DSC01664.webp

DSC01669.webp

Groeten,

Thomas (SpeeDZoR)

Soepergrover zei:
Welkom!
(na 2 jaar)

Erg he:schaam
Ik heb mij hier ooit aangemeld, en ben daarna het forum uit het oog verloren. Sinds ik nu dus thuis zit vanwege een knie operatie heb ik zo'n beetje elk topic hier op het forum doorgelezen en een hele boel bij geleerd!