• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Spiegelkappen Kangoo zwart maken

sleutelaar

Detailing rookie
15 jan 2012
10
0
Vroeger moest ik auto's opmaken voor verkoop.Men had alleen wat bumperzwart, polish,stofzuiger en ruitenreiniger.
De vorige eigenaar had honden die de kinderen kwam uitwuiven die naar school gingen.Alles staat vol krassen.Magic Pen heb ik gebruikt voor de lak.
De spiegelkapjes blijven vol krassen staan en zijn verweerd.Ik kan er evtl vernis opspuiten.
Iemand ideeen of een you tube filmpje.

Als er krassen in de kappen zitten dan gaat dara geen middeltje tegen helpen.
Om het zwart te houden zou je idd wel de trim restorer kunnen gebruiken.

Ik lees en lees ergens "magic pen" ehm wat moet ik hiervan verwachten of verstaan ? hopelijkniet zo een van tell sell]-0

Als er daadwerkelijk krassen zijn van honden nagels aannemende dat deze redelijk diep zijn helpt geen van bovengenoemde produkten, een heat gun zou wellicht oplossing bieden maar dit is ook weer oppassen geblazen met de lak:rules

Het is een krassenverwijderaar.Ik zie zelfs dat hij metallic laklaag oplost.Een paar keer doppen dan en het is terug ingekleurd.Wat drogen.Met de stift erover en de vernis ligt erop.Veel krassen zijn nu toch weg.Vanop afstand bekijken dan. Als je het niet weet(krassen) dan let je er niet op.

Het is zo'n pen/stift welke Cees (Goku) wel eens bij zich had tijdens een clinic (dacht de rotery) en hij steekte daar de draak mee. Tim maakte een behoorlijke kras in het demopaneel door er een flacon over te schuiven. Door de rand onderaan de flacon welke ontstaan is tijdens de fabricage, stond er een lekkere kras op de motorkap. Deze was zelfs met de combo inzio/wol niet weg te krijgen en toen kwam Cees met de pen aanzetten. Was natuurlijk hilarisch en een ieder zag daar natuurlijk de lol wel van in.
Maw, tell-sell product.