• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Spray & Wipe vs Bird Sh#t Remover

Maximus

Detailing addict
17 dec 2016
43
65
Wat is nu het verschil tussen deze twee?

Ik had gelezen op diverse fora dat de BSR een geconcentreerde versie was van S&W. Maar die topics en post dateren van 2007 of iets dergelijks. Ik weet dat Poorboys een tijdlang de BSR uit hun assortiment hadden gehaald om enkele jaren later terug te keren.

En dan nu de vraag, is de herintroduceerde BSR gewoon nog steeds een geconcentreerde versie van S&W of hebben ze de formule aangepast?
 
BSR ligt standaard in mijn auto's en of het een geconcentreerde versie van S&W is weet ik niet maar BSR werkt wel goed vind ik. S&W heb ik ook staan maar dat gebruik ik voor tal van andere zaken.
 
Is niet het zelfde product!

In de BSR zit even wat meer glijmiddel!

De geur is ook anders... Niet dat het uitmaakt...maar toch ;)
 
Hmm dan tegenwoordig toch andere formule dus. Ik ga maar eens direct naar poorboys mailen om te vragen hoe het precies zit!
Thanks in ieder geval!
 
Oh, ik was het topic helemaal vergeten.
Heb een mailtje gestuurd, en kreeg het volgende:

'No they are different formulas and you will not get the same results. Yes, the BSR will clean but will also leave a haze and create more work.'
 
  • Leuk
Reactions: 350Z