• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Spraywax of spraysealant

tomellen

Detailing trainee
19 nov 2009
28
47
Hallo

Ik zou me graag een goede spraywax of spraysealant aanschaffen. Kan iemand me een goed product aanraden? Standtijd (toch graag een 4 tal weken) en een goede beading beading vind ik belangrijk.

Alvast bedankt voor de tips!

350Z

Detailing guru
17 jan 2016
1.192
158
Voor standtijd nog een stem voor de Wowo's crystal sealant.

Daarentegen, als je met zo'n vier weken tevreden bent zou ik voor gebruiksgemak en beading toch de Sonax BSD, Wowo's quick detailer of uit het duurdere segment de Swissvax lotos speed kiezen.

Marcel1973

Detailing guru
Tester of Bling
9 mei 2016
2.460
178
45
Nuland
Tja, wat zou je moeten adviseren? De vraag is nogal erg breed gesteld. Waardoor je een diversiteit aan antwoorden kunt krijgen.

Ik haal bijv. met de spraywax van Surf City Garage ook wel vier weken. Makkelijk verwerken (opsprayen MF-doek, aanbrengen en nabuffen met MF-doek), lekkere wetlook, diepe glans en beading. Prijstechnisch ook aantrekkelijk.

Daarnaast is Monello Acquafobia eveneens makkelijk te verwerken, langere standtijd, mogelijke kans op vlekken, ideaal om bescherming te verlengen/boosten m.i.

Red Mist protectant, staat ook in de kast, veel overeenkomsten met de Surf City.

Dus, wat wijsheid is in jouw geval? Hier bij CC koop je niet zo snel iets, wat niet goed is, dus m.i. is elke keuze die je hier maakt goed.

Quantoxx

Detailing guru
Tester of Bling
4 mei 2015
10.053
178
29
Leersum (Utrecht)
+1 voor een wetcoat product (Gyeon - Wetcoat / Monello - Aquafobia) Opsprayen en afspuiten met de HD - Klaar.

Wil je echt een spraywax - sealant, dan zijn er keuzes genoeg. Zelfde geldt voor detailingsprays en soortgelijke.

Altos

Detailing guru
13 jan 2015
1.856
158
39
In de lijn van Wetcoat en Aquafobia wil ik je ook Sonax Spray & Seal adviseren. Ik gebruik deze sinds kort en bevalt zeer goed...mij persoonlijk beter dan eerder genoemde producten maar dat blijft persoonlijk.

BZwart

Detailing addict
9 feb 2019
163
55
Zaltbommel
Ik ben meer dan tevreden met Turtle Hybrid Sealant Wax.
Misschien geen naam die het detailers bloed sneller doet stromen maar zeker het proberen waard.