• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Spuitkop Sonax BSD

Stippie

Detailing addict
26 nov 2016
12
63
63
Duiven, Gelderland
Wie heeft een oplossing gevonden / bedacht voor de sproeikop van de fles Sonax BSD die niet sproeit. Er komt alleen een straal uit. Het spul is vrij dik dus ik vraag me af of overgieten in een andere fles met een sproeikop succesvol gaat zijn. Iemand ervaring hiermee?
 
Heeft 'ie niet meerdere standen? Sommige sprayers hebben verschillende standen als je aan de sproeikop draait. Straal/Uit/Nevel, zoiets.
 
Klopt wat je zegt, een een sproei is het niet.
Ik spuit het met beleid onder een hoek op de auto en doen en verdeel het dan. Ik denk dat het spul zelf te dik is om een mooi nevel te krijgen.
 
Ik heb het overgegoten in een dodo juice spray flesje. Dan sprayt het al iets beter, maar het is gewoon best dik spul.
De sonax fles is dan weer goed te gebruiken voor gemengde apc/detailer/clay lube. Ik heb inmiddels een heel stel sonax flessen verzameld en vind deze echt fijn werken. (Behalve voor BSD )