• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stappenplan astra coupe 2001 + foto's vd swirls

Dinges

Detailing addict
28 jul 2009
49
65
Goedemiddag allemaal.

Ik heb net de dap500 binnen gekregen maar helaas door het weer kan ik niet direct aan de slag.
Dan nog maar even hulp vragen bij jullie.
Op de onderstaande foto's zien jullie de swirls zitten.
Deze zijn helaas ontstaan door de vorige eigenaar. :p

Nu heb ik de dap + poorboys starters pakket. heb het volledige 5 stappenplan hier liggen.
Nu was mijn vraag hoe zullen jullie deze swirls aanpakken.
zat zelf te denken aan witte pad en ssr1 mee beginnen daarna 2.5 als dit niet lukt dan gelijk oranje pad met 2.5.
wat denken jullie ??

Alvast bedankt.

Foto's van de auto en swirls.
P3130361.jpg


P3130360.jpg


02-26-13_52_59.png


02-26-13_52_38.png
 
Testspot maken is het beste, ik denk dat SSR1 met wit niet zo veel uithaalt en dat je snel naar een oranje pad moet en dan nabewerken met wit. Zitten best wel swirls op zeg!
 
Ben met Mark eens, zou de oranje nemen en dan afwerken met wit want zo te zien ga je het niet redden ben ik bang
Maaaaaarrrrrrr .... gaat helemaal goed komen hoor !
 
Niet meteen oranje doen :|~* eerst met een testspot minder grof proberen dan opschalen naar grover zoals oranje.
 
ik wil wel voorzichtig te werk gaan.
dit is men eerste keer polijsten.
vandaar dat ik veel info vraag.

Er zitten heel veel swirls op en op een afstandje glimt hij als een honde*** in de maneschijn.
Van een afstand zou je het echt niet zeggen.

Meer mensen een mening ??:ja