Zoals al eerder in mijn voorstelberichtje aangegeven wil ik de leaseauto's die bij einde contract weer ingeleverd worden er netjes uit laten zien. Hiervoor heb ik het volgende stappenplan in gedachten:
1) wassen
2) kleien (Mothers Clay Bar / PB Spray & Wipe)
3) grotere defecten spotsgewijs aanpakken met DAP900 / oranje pad / Monello mezzo
4) auto volledig met wit pad / Monello finale
5) aftoppen met Autoglym SRP
Doel is om zoveel mogelijk krassen/krasjes weg te poetsen en de rest op te laten vullen door de fillers in de AG SRP. Uit het lezen van de diverse postings leid ik af dat deze beter vult dan bijvoorbeeld PB Black Hole.
Het afnemen van polijstresidu kan gewoon met een microfiber doek toch? Of moet het afgenomen worden met PB SPray & Wipe of Monello Spruzzo?
Nog opmerkingen / suggesties / tips?
1) wassen
2) kleien (Mothers Clay Bar / PB Spray & Wipe)
3) grotere defecten spotsgewijs aanpakken met DAP900 / oranje pad / Monello mezzo
4) auto volledig met wit pad / Monello finale
5) aftoppen met Autoglym SRP
Doel is om zoveel mogelijk krassen/krasjes weg te poetsen en de rest op te laten vullen door de fillers in de AG SRP. Uit het lezen van de diverse postings leid ik af dat deze beter vult dan bijvoorbeeld PB Black Hole.
Het afnemen van polijstresidu kan gewoon met een microfiber doek toch? Of moet het afgenomen worden met PB SPray & Wipe of Monello Spruzzo?
Nog opmerkingen / suggesties / tips?