Gegroet waarde forummers,
Mijn pa heeft zich enkele maanden geleden een nieuwe zwarte Vespa gekocht.
Met de kerstperiode in aantocht, leek het mij een leuk idee om hem een setje cadeau te doen om zijn Vespa te onderhouden.
Ik heb het forum al eens doorgespit naar topics waar leden hun scooter/moto/... detailen.
Het spreekt voor zich dat je hier ook behoorlijk ver in kan gaan.
Aangezien ik ondertussen zelf ook al een meer dan behoorlijke collectie heb, ga ik hem alleen de basis cadeau doen.
De enige ervaring die ik met tweewielers heb, is mijn MTB. Geen dus
Het is niet de bedoeling dat jullie alles voorkauwen en me een lijstje van items bezorgen.
Maar indien jullie tips (in welke aard dan ook) hebben, hoor ik het graag. Zeker van de bikers onder ons.
Dingen waar ik zo meteen aan denk:
- 2Emmermethode
- washmit
- shampootje
- velgenreiniger? (Of valt dit goed mee bij een scooter?)
- Droogdoeken/MF
- (spray) wax
Een vraag die ik me ook stel is, wat best doen met het zadel? Dit is leder/suède (weet het zo niet vanbuiten) in een lichte kleur.
Kan ik dit behandelen met cPro F&L?
Mijn pa heeft zich enkele maanden geleden een nieuwe zwarte Vespa gekocht.
Met de kerstperiode in aantocht, leek het mij een leuk idee om hem een setje cadeau te doen om zijn Vespa te onderhouden.
Ik heb het forum al eens doorgespit naar topics waar leden hun scooter/moto/... detailen.
Het spreekt voor zich dat je hier ook behoorlijk ver in kan gaan.
Aangezien ik ondertussen zelf ook al een meer dan behoorlijke collectie heb, ga ik hem alleen de basis cadeau doen.
De enige ervaring die ik met tweewielers heb, is mijn MTB. Geen dus
Het is niet de bedoeling dat jullie alles voorkauwen en me een lijstje van items bezorgen.
Maar indien jullie tips (in welke aard dan ook) hebben, hoor ik het graag. Zeker van de bikers onder ons.
Dingen waar ik zo meteen aan denk:
- 2Emmermethode
- washmit
- shampootje
- velgenreiniger? (Of valt dit goed mee bij een scooter?)
- Droogdoeken/MF
- (spray) wax
Een vraag die ik me ook stel is, wat best doen met het zadel? Dit is leder/suède (weet het zo niet vanbuiten) in een lichte kleur.
Kan ik dit behandelen met cPro F&L?