• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Hallo,

in een ander topic had ik al verteld dat ik een set aan het samenstellen ben om mee te beginnen. Ik ben hier zo'n drie weken geleden mee begonnen,

maar nu ik op het punt van bestellen sta, zie ik dat de applicator pads die ik wilde bestellen niet meer leverbaar zijn. De volgende set heb ik tot nu toe samengesteld:

• Poorboys World - Sample Kit #6    :: Shampoo, polish, glaze, sealant ::  Link
    Monello - Senza Acqua Drying Towel :: Droogdoek :: Link
    Monello - Wash Mitt :: Washmitt    ::  Link
    Monello - Peluche Verde Trio :: Set van 3 MF doeken ::     Link
    Monello - Sponge :: MF spons :: Link
    Poorboys World - Trim Restorer :: Trim restorer :: Link (waarschijnlijk schaf ik deze later pas aan)

In deze lijst had ik ook nog 3x de Monello Red UltraSoft Finishing pad.

Deze leken me wel fijn dankzij het formaat en het gebruik van schuim(puur op gevoel, geen ervaring). Nu deze dus uitverkocht zijn, ben ik aan het kijken welke deze kunnen vervangen.

Zelf had ik het volgende gevonden op basis van mijn gevoel:

• Monello - Edgeless Soft Foam Hand Applicator :: Link :: Klein formaat?
    Meguiars - Gold Class Even Coat Applicator Pads :: Link :: Gaan niet lang mee?
    Meguiars - Gold Class High Tech Applicator Pad :: Link :: Hoge prijs
    Dodo Juice - Blue Roo Polishing Pouch :: Link :: Duur, weinig gebruikerservaringen

Kunnen jullie me op basis van jullie kennis en ervaring een vervanger naar voren brengen en klopt mijn gevoel dat grotere en van foam gemaakte pads fijner werken dan microvezel pads?

Ik ben dus op zoek naar applicators voor de PB professional polish, PB Black Hole en de PB EX-P.