Ik ben al een paar dagen de website van Wax-IT en Carclean.com aan het afschuimen en heb al meermaals een winkelmandje vol spullen gevuld maar telkens twijfel ik of het de goede producten zijn voor wat ik wil doen. Ik wil vooral het interieur goed reinigen vermits ik op de deuren nogal wat modderstrepen van schoenen die er moeilijk uitgaan. Ook in mijn stoffen zetels zijn er wat kringen van regen die er moeilijk uitgaan.
Voor het interieur ben ik dus op zoek naar :
- Een goede reiniger voor mijn stoffen zetels (Autoglym - Car Interior Shampoo - 500ml)
- Een goede reiniger voor het dashboard en deuren (Autoglym - Car Interior Shampoo - 500ml)
- Een goede reiniger voor het glas (Dodo Juice - Clearly Menthol Glass Cleaner Spray - 500ml)
- Goede microvezel doeken (Soft Interior Cloth)
Daarnaast zou ik graag het exterieur een goede wasbeurt geven en heb het volgende nodig:
- Goede washmitt
- Een degelijke shampoo (DODO JUICE - BORN TO BE MILD SHAMPOO - 250ML)
- Een droogdoek (Auto Finesse Aqua Deluxe Towel)
- Een kleikit (others Wax - California Gold Clay Bar Paint Saving System)
- Een waxkit (Poorboys World - Sample Kit #6 - '4-Step Light Colors')
- Enkele microvezel doeken
Ik heb zelf een gewone hogedrukreiniger zonder foamlans. Ook de wax of sealant aanbrengen zal manueel gebeuren.
Kan iemand mij wat raad geven en zeggen of de gekozen producten goed genoeg zijn om mee te beginnen?
Het is voor mijn bmw e90, kleur metallic.
Voor het interieur ben ik dus op zoek naar :
- Een goede reiniger voor mijn stoffen zetels (Autoglym - Car Interior Shampoo - 500ml)
- Een goede reiniger voor het dashboard en deuren (Autoglym - Car Interior Shampoo - 500ml)
- Een goede reiniger voor het glas (Dodo Juice - Clearly Menthol Glass Cleaner Spray - 500ml)
- Goede microvezel doeken (Soft Interior Cloth)
Daarnaast zou ik graag het exterieur een goede wasbeurt geven en heb het volgende nodig:
- Goede washmitt
- Een degelijke shampoo (DODO JUICE - BORN TO BE MILD SHAMPOO - 250ML)
- Een droogdoek (Auto Finesse Aqua Deluxe Towel)
- Een kleikit (others Wax - California Gold Clay Bar Paint Saving System)
- Een waxkit (Poorboys World - Sample Kit #6 - '4-Step Light Colors')
- Enkele microvezel doeken
Ik heb zelf een gewone hogedrukreiniger zonder foamlans. Ook de wax of sealant aanbrengen zal manueel gebeuren.
Kan iemand mij wat raad geven en zeggen of de gekozen producten goed genoeg zijn om mee te beginnen?
Het is voor mijn bmw e90, kleur metallic.