• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

stav - accord tourer

stav

Detailing addict
2 mei 2016
9
60
west vlaanderen
Na al eventjes mee gevolgd te hebben ga ik mij hierbij ook even voorstellen.
Mijn naam is Stijn, 33 jaar en woon in West Vlaanderen. Ik rij al 15 jaar honda dus toch wel behoorlijk fan ondertussen en mijn huidige wagen is een accord tourer 2.0 VIII gen.
DSCN2547.webp
DSCN2548.webp

Deze heb ik enkele maanden terug gekocht op 3 jarige leeftijd en heeft hier en daar wel al wat zorg nodig en wil ik dan ook terug in prima staat krijgen en houden en zo ben ik hier of het forum terecht gekomen.
Ik wist dat er veel te doen was rond het poetsen van een wagen maar heb toch al mn ogen uitgekeken hoe uitgebreid het werkelijk is en wil dan ook alles stap voor stap aanpakken.

mvg Stijn

• Leuk
Reacties: Ries
thx allemaal

Hele mooie auto, je ziet ze bij ons in Nederland toch te weinig. Top kleur en velgen! Veel succes met het aanpakken van de auto.

Hier in België is het niet veel beter en jammer dat ze daardoor voorlopig van de europese markt zijn. Wordt pas in 2018 een nieuw model verwacht volgens mn dealer. Fiscaliteit speelt denk ik voor een groot stuk mee hierin wat eigenlijk wel jammer is want je haalt dit er terug uit doordat de onderhoudskosten zeer laag zijn als je het vergelijk met andere merken. (ik betaal evenveel voor een groot onderhoud aan deze dan aan mn vrouw haar 107 :s )