Na uitgebreid de auto te hebben gewassen is ie klaar om gekleid te worden.
Nu kreeg ik goed zich op eventuele lakschades. Ik was van plan deze zelf bij te werken met bijvoorbeeld een Langka setje (welke ik zou kunnen lenen), maar het zijn er dusdanig veel dat ik er niet aan wil beginnen.
Op de motorkap zit een aardig in het oog springende, onder de deuren zowel rechts als links, waarbij rechts het zwaarder te verduren heeft gehad. Op het zijscherm rechts zit een hele lelijke. En tot slot; op de voorbumper toch zeker minimaal 7.
Niet tof....
Heb voor mezelf 3 keuzes;
1. Contact leggen met verzekering (=all risk) en professioneel laten verhelpen. Dan zeg ik: Hallo eigen risico en dag, no claim. Daarnaast is een bijkomend probleempje dat sommige herstellers niet zo nauw kijken.
2. Het zo laten en dan hopen dat de boel niet gaat roesten. Volgens mij is alleen die grotere op de motorkap voor een deel door op onderste laag. Bij de rest komt een mooie witte grondlak tevoorschijn.
3. Morgen zelf de pitjes nauwkeurig opvullen met een sateprikker, natuurlijk eerst goed ontvetten met spruzzo, hopen dat er geen bobbeltjes op komen en na enkele dagen polijsten in de hoop dat ik dan van het bijwerken niet veel meer zie.
Een extra optie zou zijn iemand van hier benaderen die bedreven is in dit soort reparaties. Voor nu weet ik ff niet zo goed wat te doen.
Toch een wijze les; veeeeeel meer afstand houden op de snelweg. Daar ga ik me echt wel weer op focussen. Dit is erg zonde! Maar helaas bij niemand te voorkomen
Nu kreeg ik goed zich op eventuele lakschades. Ik was van plan deze zelf bij te werken met bijvoorbeeld een Langka setje (welke ik zou kunnen lenen), maar het zijn er dusdanig veel dat ik er niet aan wil beginnen.
Op de motorkap zit een aardig in het oog springende, onder de deuren zowel rechts als links, waarbij rechts het zwaarder te verduren heeft gehad. Op het zijscherm rechts zit een hele lelijke. En tot slot; op de voorbumper toch zeker minimaal 7.
Niet tof....
Heb voor mezelf 3 keuzes;
1. Contact leggen met verzekering (=all risk) en professioneel laten verhelpen. Dan zeg ik: Hallo eigen risico en dag, no claim. Daarnaast is een bijkomend probleempje dat sommige herstellers niet zo nauw kijken.
2. Het zo laten en dan hopen dat de boel niet gaat roesten. Volgens mij is alleen die grotere op de motorkap voor een deel door op onderste laag. Bij de rest komt een mooie witte grondlak tevoorschijn.
3. Morgen zelf de pitjes nauwkeurig opvullen met een sateprikker, natuurlijk eerst goed ontvetten met spruzzo, hopen dat er geen bobbeltjes op komen en na enkele dagen polijsten in de hoop dat ik dan van het bijwerken niet veel meer zie.
Een extra optie zou zijn iemand van hier benaderen die bedreven is in dit soort reparaties. Voor nu weet ik ff niet zo goed wat te doen.
Toch een wijze les; veeeeeel meer afstand houden op de snelweg. Daar ga ik me echt wel weer op focussen. Dit is erg zonde! Maar helaas bij niemand te voorkomen