• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Steunplaten Dap900 V1

Rainmaker

Detailing addict
14 mrt 2011
12
60
Beste mensen ik heb nog een 'oude' dap900 v1 liggen. Hier zit een steunplaat op die prima geschikt is voor mijn 5,5 inch pads, de pad heeft een net iets grotere omtrek dan de steunplaat.

Nu heb ik voor mijn motor 4 inch pads gekocht +https://www.Carclean.com/product/Polishing_Power/Steunplaat_voor_DAP500_en_DAP900_90mm_BP35_103499

en bovenstaande steunplaat.

Nu kreeg ik alles vandaag binnen en kwam ik erachter dat het gewoon dezelfde steunplaat is die ik al had. Met een 4 inch pad erop steekt de steunplaat flink uit, terwijl er staat dat ie geschikt is voor 4 inch pads...? Dat lijkt mij niet de bedoeling toch aangezien je dan echt moet oppassen dat je je lak niet per ongeluk raakt. Hebben jullie een suggestie voor een goede steunplaat voor 4 inch pads?
 
@Rainmaker Contact opnemen met Carclean: óf je hebt een andere steunplaat ontvangen dan je hebt besteld, óf er zit een fout in de website.
@Laurette Kun je Rainmaker helpen?

90 mm is klein genoeg: 4" pads zijn ruim 100 mm diameter.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Ah ja ik zie het nu :)! Nagemeten en die ik heb gekregen is 125mm ipv 90mm. Dan weet ik dat ik iig gewoon goed zit als ik de 90mm plaat krijg. Heb gelijk even een mailtje met een ruilverzoek gestuurd. Dank!
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en Altos