• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

stickers en polijsten met een dap

Reny

Detailing rookie
20 dec 2008
499
0
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een dap :)jippie ) en wil daar ook de camper mee laten glimmen.
Nu lag ik me vannacht ineens te bedenken (waar je 's nachts al niet aandenkt :-" ) dat op de bus van die stickers zitten. Niet onder maar op de lak geplakt.
Als ik daar met de dap overheen ga, zijn ze waarschijnlijk niet meer leesbaar (of niet meer aanwezig).
Ik wil ze er graag oplaten zitten maar hoe los ik dat op?? Afplakken?

Het zijn stickers waar het type California Biker opstaat (en van dit type niet meer verkrijgbaar) :

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
ik zou ze ten alle tijden mijden met de dap,
probeer ze eventueel af te plakken?
niet dat ik jeffrey rallye niet geloof he...maar er zijn zoveel soorten stickers en decals dat ik er zelf heel omzichtig mee zou omspringen, zeker als ze niet vervangbaar zijn(zoals de meeste striping wel is!)
 
In principe zou het geen probleem moeten zijn maar zoals al is gezegd er zijn diverse soorten stickers.
Vandaag bij een Passat ook over een reklame stickertje geweest diverse keren met gele kompressor + inizio en daarna afbouwend met elke pad diverse keren overheen geweest.

P1130732Large.jpg


Dit zijn ook nog eens losse lettertjes :rules
 
op die VW zijn het MAAR reclame stickers....verlies je ze toch door je dap is het gewoon zorgen dat je alles eraf krijgt :-b
de topicstarter heeft het over een relatief exclusieve sticker(???) die je niet 1,2,3 vervangt en dus in mijn ogen moet ontzien worden...
 
Wilde alleen aangeven dat het met een DAP niet meteen eraf zou vliegen omdat in post 3 word beweerd dat een DAP absoluut niet kan.

Wil je zeker zijn dat ze er niet afgaan is het gewoon simpel afplakken en lekker eromheen werken :rules
 
De stickers zijn inderdaad exclusief, Westfalia maakt over het algemeen de California coach en soms een "exclusief" model als de biker. Vaak vlak voordat er een upgrade van de transporter uitkomt.
Mijn bus heeft dus een aantal zaken van het "oude" model en ook van de "nieuwe".
Stickers van een coach kun je bijna overal bestellen maar van een biker niet :sob:
Dus probeer ik er zuinig mee te zijn.
De bus (en dus ook de stickers) zijn uit 1996.

Ik denk dat ik de afplaktips maar ga volgen.
 
Aangezien het om behoud gaat zou ik eerst wat op de stickers leggen vel papier en daar overheen tapen is nog veiliger :rules