• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stijn stelt zich voor

Stijn

Detailing rookie
18 mrt 2009
25
0
Hallo, ik ben stijn. Woon in Riemst (België) Ik ben 21 jaar.
Op aanraden van Xizer heb ik me aangemeld om meer te weten te komen over het fatsoenlijk poetsen van de wagen.

Ik bezit een ford focus Duval,, Kleur is neptune green,, redelijk speciaal kleurtje :D

Vandaag ondervonden dat er een kraaiennest op het werk is en die rotbeesten spiegelen hun eigen in mijn auto :s nu staat die vol krassen.

mvg
 
hehe jaja de foto's komen eraan... mijn auto wordt morgen behandeld door Xizer Hij gaat foto's maken en die zal ik erop zetten.
 
Thx ^^

Ok,, ik heb net mijn wagen bij Xizer gehaald en WOW :D Het resultaat is ongelofelijk. Echt super!

Morgen, denk ik, komen de foto's op dit forum.

greetz
 
Hier een klein voorproefje!

IMG_0923.jpg


Het resultaat van 10 uurtjes ploeteren vandaag. :D

Ik ga eerst even een beetje chillen bij het vrouwtje en later vanavond zal ik nog wat meer fototjes posten. Ik hoop dat ik wat mooie foto's ertussen heb, kwam er net namelijk achter dat vanaf een bepaalde tijd de foto's allemaal nogal donker zijn geworden. Één of andere hannes had aan de instellingen van mun camera gezeten en daar ben ik net pas achter gekomen! }:)w In het ergste geval kan Stijn misschien nog wat foto's maken van de auto in het zonnetje de komende dagen!
 
Welkom op het forum Stijn! :)^

Xizer zei:
Één of andere hannes had aan de instellingen van mun camera gezeten en daar ben ik net pas achter gekomen! }:)w In het ergste geval kan Stijn misschien nog wat foto's maken van de auto in het zonnetje de komende dagen!

Misschien volgende keer schieten in RAW & JPG? Mocht het dan niet goed zijn kan je de belichting later nog aanpassen. (zelf helaas nog geen ervaring mee)
 
RAW en JPG? De enige ervaring die ik heb met RAW is G-star Raw. :D Nee even serieus, zover reikt mijn kennis op het gebied van fotografie helaas niet. :schaam

De topic van de auto van Stijn staat in ieder geval in het Show off gedeelte. Misschien dat Stijn zelf de komende dagen nog wel wat foto's van de auto in de zon kan maken. Dat zou in ieder geval een leuke toevoeging zijn!