• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stilopat stelt zich voor

Stilopat

Detailing rookie
6 okt 2011
15
2
Hallo Mede Detailers,

Nu word het toch maar eens tijd mij zelf voor te stellen.

Ik ben Patrick 31 jaar, en woon samen met Charlotte.

Mijn grote hobby is mijn Fiat Stilo 1.6 16v 103pk (bouwjaar 2004)met inmiddels 185.000km op de teller staan.

En natuurlijk het onderhouden ervan.

Inmiddels al aardig wat besteld bij carclean, en daar komt deze week nog een dap900 bij.
Hier mijn collectie

Ik ben erg een fan van de producten van Dodo Juice, en Poorboys World.

Hoop hier nog veel meer handige tips te lezen, en ook eventueel te kunnen delen..

Hier wat foto's

(Met de Amici Della Stilo op de Smaak van Italie op Kasteel Haarzuilens 2012 als exposanten)
75923981.jpg

38975933921702946589210.jpg

motorkappen.jpg

foto11hg.jpg
 
De kleur is Navy Blue, een mica lak. Normaal dus donker blauw, maar als de zon er op schijnt, verkleurd de lak paars.

Nee het is geen parelmoerlak, of kameleon lak.

Heb hem vorig jaar gepolijst, maar er zitten weer wat swirls etc op.

Van de week een testspot handmatig gedaan, en weg swirls.

Dus als ik de DAP900 binnen heb, en tijd heb, word hij weer swirl vrij!
 
Misschien een domme vraag, ik zie vaak die gele opvang bakjes (?) bij de banden, waar is dat voor:schaam
 
Kevs!;325666 zei:
Misschien een domme vraag, ik zie vaak die gele opvang bakjes (?) bij de banden, waar is dat voor:schaam

Dat zijn geleiders die tegengaan dat je tuinslang of de kabel van je polijstmachine zich vast trekken onder het wiel