• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stimpy's New Ride: Audi A4 1.8T

Gluur eens op ebay ( met name de duitse versie ). daar wordt meer aangeboden dan in nederland en de verzendkosten zijn minimaal.
Heb er destijds ook een originele set st220 uitlaten vandaan gehaald ( L + R ).
Als je ooit tzt een bijpassende achterkant vind .... onthoud het, wie weet .

Wat betreft de onderzijde, het is zelf best goed te doen hoor :)

Al doe je er nu verder niks aan, ook prima want het is een fantastisch mooie auto Adrie ! !
 
mk-us zei:
Gluur eens op ebay ( met name de duitse versie )

Daar zit ik al constant te gluren, de pedalenset en sonniboys komen daar ook vandaan. S4 bumpers en dat soort zaken zijn redelijk lastig te krijgen ook via eBay DL, blijkbaar redelijk zeldzaam. Uitlaten L+ R in de "juiste" diameter zijn dan nog redelijk duur, het worden bij mij uitlaattips die er vanaf de demper opgelast worden, uitlaat blijft dus hetzelfde, alleen het laatste stukje wordt vervangen door een dikker exemplaar, mooier dan die tips die je er overheen zet.
 
Ik vond hem op de meting in buddel al mooi geworden.
En nu is hij helemaal mooi top gedaan.
 
Mooie auto hoor en mooi gepoetst uiteraard.
Vind die sonniboys ook erg mooi,jammer dat ze er niet zijn voor mijn audi a3 8l:(
 
Ik ben nu kwijt of het nu Fast Gloss of Power Gloss was, Dennis weet het precies.
Stevige compound met een sterke chemische geur :-& Werkt prima maar vult vreselijk, er waren al hologrammen door het polijsten met dit product en de rode woolpad, maar na afnemen met IPA kwamen de hologrammen echt 2 keer zo hard tevoorschijn en na 2 hits moet je de pad wassen... Het is wat mij betreft alleen geschikt voor kleine oppervlakten, om hele auto er mee te doen is een bitch (mijn mening).
 
Mooi A4 A3 ! Prachtig hoor ! Heb je nieuwe schijven VOOR ? (zit geen randje aan, dus vandaar) En....je hebt gelijk, a.u.b. niet van die rare idiote achterlichten erop hoor, pas op ! Er gaat niet boven OEM !
 
Nee Marcel, geen nieuwe schijven voor, voor zover ik weet. Enne... wees maar niet bang, alles is en blijft OEM ! Zoals het hoort! :ja