• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stoffen bekleding goed reinigen met logistieke beperkingen

Ajda

Detailing rookie
26 mei 2024
4
15
Leidschendam
Hi!
Wil deze zomer mijn stoelen gaan reinigen, heb de passagiersstoel wel al een keer met azijn oppervlakkig schoongemaakt om lichte schimmel te verwijderen wat gelukkig niet meer is teruggekomen maar wil nu toch alle stoelen keer goed reinigen.
IMG_1876.jpeg
IMG_1877.jpeg


Dit wilde ik eerst laten doen omdat ik na het lezen van de tips over huren van een extractor tegen praktische beperkingen aanloop zoals: geen goede plek en voor de deur ook met een verlengsnoer niet bij een stroompunt kan komen.
Mijn vraag is dus:
Wat is beste keuze? Laten doen maar door wie (las vele negatieve ervaringen online van aanbieders) wie heeft een goede aanbeveling?
Of toch zelf doen? (maar waar in de omgeving Leidschendam is daar mogelijkheid voor?)
...Of is er nog een optie waar ik nog niet aan gedacht heb..?

200.gif
 
Hoi Ajda,

Aanbevelingen voor detailers is niet toegestaan. ;)

Je kan voor de deur parkeren, maar je kan niet een haspel o.i.d. bij de auto krijgen?

Zelf reinigen is een kwestie van schrobben en boenen met de juiste producten en materialen, om vervolgens met een extractor/tapijtreiniger het vuil + vocht eruit te zuigen.
 
Ik probeer te begrijpen waarom dat niet lukt; Je woont op de 130ste etage van een flat ofso? :p

Kan je ook niet bij vrienden/familie/whatever een uurtje een stroompuntje gebruiken?
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba