• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stoffen Bekleding

collin

Detailing addict
8 nov 2015
60
50
Is er een mogelijkheid om dit "eenvoudig" te repareren, zonder heel de stoel te vervangen of .........




IMG_4454.JPG
 
De stof is simpelweg versleten. Je kan de boel bij elkaar trekken en naaien, maar dan komt alles heel strak te staan en het word er niet veel mooier op.

Je kan van de sloop wat bekleding halen en zelf er op zetten, opnieuw laten bekleden, enzovooooortss..


Greetz
 
Gewoon ducktape erover en anders eens informeren bij een automotive interieurhersteller. Of wat Quantoxx zegt op sloperijen informeren voor eenzelfde stoel.
 
Door de drukte ben ik er niet aan toe gekomen maar ik heb bij enkele bedrijven een offerte, met foto, opgevraagd. Bij diverse sloperijen een prijs opgave gevraagd maar men wilde alleen een compleet interieur leveren!

Dus toch maar diverse stoffeerderijen aangeschreven, daarbij kwam stoffeerderij R.... uit Roosendaal als prijst technisch het gunstigste uit de bus. Het was voor mij ook maar de vraag wat voor kwaliteit het bedrijf zou leveren maar dat was bij de andere bedrijven ook zo en achteraf gezien was dit voor mij een schot in de roos. Ook al omdat ik er op kon wachten al met al duurde het een kleine 3 uur maar beide andere moest ik de auto achter laten!

Toen ik ter plekke aankwam heb ik hem tevens gevraagd om twee plekje op de armleuning bij te werken, wat geen probleem was. Tevens attendeerde hij mij erop dat de wang van de zitting "gebroken" was en de wang van de leuning een versteviging nodig had. We hebben ter plekke een nieuwe prijs afgesproken.

Tijdens het repareren heeft hij besloten dat het het beter was om beide wangen vervangen en dat voor dezelfde prijs.
Ik zelf ben uiterst tevreden met het werk wat hij heeft afgeleverd.

IMG_4454.JPG
thumbnail_IMG_4706.jpg
thumbnail_IMG_4705.jpg
thumbnail_IMG_4702.jpg
thumbnail_IMG_4709.jpg
thumbnail_IMG_4711.jpg
thumbnail_IMG_4712.jpg