• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stoffen stoelen met Alcantara stukken.

Jeroen

Detailing guru
Tester of Bling
16 mei 2008
4.425
193
Frentsjer, Fryslân, Nederlân
Sinds Tien jaar heb ik nu weer stoffen sportstoelen met stukjes alcantara, daar ik nog nooit een beschermend product voor stof heb gehad, wat kunnen jullie aanraden?

d89e4b7220e7360830582c93df4ab3c7_zps0vheflx6.jpg


beetje onduidelijk,... Probeer even een nieuwe te maken straks.
 

Bijlagen

  • d89e4b7220e7360830582c93df4ab3c7_zps0vheflx6.jpg
    d89e4b7220e7360830582c93df4ab3c7_zps0vheflx6.jpg
    656,3 KB · Weergaven: 212
Ooh ja, die hadden we ook nog, niet eens aan gedacht :weetniet
Dat terwijl ik wel naar de Gyeon trim gebeuren had gezocht voor de vele plastic trims rondom de onderzijde,...


Denk dat die het best prima gaat doen ja!
 
Ik heb de fabric coat op mijn alcantara stoelen in de 207 zitten. Bevalt erg goed, veel minder kans op vlekken omdat vloeistoffen, bij mij voornamelijk regen op het alcantara in de deurpanelen, er gewoon op blijft liggen en er vervolgens afrolt. Kan het dus altijd aanbevelen op dit materiaal, gezien alcantara enorm kwetsbaar is.
 
Ik heb de fabric coat op mijn alcantara stoelen in de 207 zitten. Bevalt erg goed, veel minder kans op vlekken omdat vloeistoffen, bij mij voornamelijk regen op het alcantara in de deurpanelen, er gewoon op blijft liggen en er vervolgens afrolt. Kan het dus altijd aanbevelen op dit materiaal, gezien alcantara enorm kwetsbaar is.
Bedankt voor je reactie!

Ik vraag me alleen af, of het product van 303 niet hetzelfde bereikt? Interessant omdat dat een stuk voordeliger is.
 
Ik heb alleen ervaring met de 303 fabriccoat op een aantal cabriodaken. Ik vind zelf de fabriccoat van Gyeon makkelijker aan te brengen, omdat de 303 voor het beste resultaat ingeborsteld moet worden. Inborstelen lijkt mij niet handig op alcantara, omdat het dus zo gevoelig is.
 
Oké, dat maakt het wel wat duidelijker. Hoe zuinig in gebruik is het spul? De enige Alcantara delen in mijn interieur zijn de middelste stukken van de rugleuning en het het zit gedeelte.
 
Oké, dat maakt het wel wat duidelijker. Hoe zuinig in gebruik is het spul? De enige Alcantara delen in mijn interieur zijn de middelste stukken van de rugleuning en het het zit gedeelte.

Spul is erg zuinig, voor deze delen kan je gewoon de kleinste verpakking pakken (120 ml).
 
  • Leuk
Reactions: GiuliettaQV