• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Storende krasjes help!!!

Cherentje

Detailing rookie
28 aug 2010
3
0
Zoals vele hierzo heb ik ook last van vervelende krasjes op mijn mooie zwarte metallic lak van mijn Ford fièsta uit 2004. Aan de bestuurders kant deur zit er een krasje van zo een kleine 1.5 cm erg storend meteen als je aan komt lopen alweer tegen dat krasje aankijken:-/ waarschijnlijk door de sleutel gebeurd. En lichte bumperkrasjes verder hier en daar nog wat meer krasjes niet diep me nagel blijft er niet in hangen maar zeer storend]-0 Heb me gepoetst tot ik een ons woog met ScratchX van McGuiars maar geen resultaat.

Iemand de Goude tip met een goed poets cremetje? Vast niet heb de hoop al bijna opgegeven.:(

''En nee heb hellaas geen polijstmachinen kan ook niet polijsten ( ja ja een echte meid hellaas )''

@ Bart:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

@ Cherentje:

heb je foto's? Dit is makkelijker oordelen of het nog te verhelpen is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je mag hier op een zaterdag ook eens langsrijden.

Patrick zit in de binkhorst, ik meer savorninlohmanplein.