• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Suggestie betreft verpakking

HLE-99

Detailing addict
13 jul 2009
528
65
Beste Carclean.com vrienden,

De pads die ik gebruik moeten ook opgeborgen worden. Nu zat ik even te denken, nu gebruikt ik van die hersluitbare verpakkingen en dat is erg handig. Nu heb ik paar nieuwe pads gekocht bij Tim en zijn collega's de kompressor pads maar dan van het eigen merk, daarop staat netjes in het Nederlands waar ze voor zijn en hoe te gebruiken en dergelijke, erg handig.

Helemaal handig zou zijn als Carclean ze af fabriek zou laten verpakken in van die hersluitbare zakjes en eventueel nog iets extra er op laten drukken nml een kader waar je zelf in kunt schrijven met een Edding stift welk middel je er op hebt gebruikt. Wellicht is is vrij gemakkelijk te realiceren bij een volgende bestelling bij Lake Country.

Ja goed idee, wanneer kwamen de CC-boxes nou in het assortiment? die handige "curver-like" bakken, met afneembare deksel, met compartimenten erin?

:lol

Gewoon bij de AH van die stevige dievrieszakjes halen. Zit een sluitrandje aan en zelfs een plekje waar je iets op kan schrijven.

Of denk ik weer te simpel? :weetniet

Of gewoon witte etiketten op de zakjes plakken. Kan je zelf bepalen wat er moet komen te staan. Net zo makkelijk. Mogelijk heeft Tim tzt wel Carclean-etiketten voor degenen die daar veel waarde aan hechten ;)

@ Nicknameless en DKBM
Jullie missen de boodschap die ik bedoel, ik doe ze nu in een zakje met zo'n snelsluiting en daar kan schrijg ook al op wat er op zit. Echter waar het mij om gaat is dat Tim een extra service kan bieden waar dan ook Monella op staat, dus reclame, plus de toepassingen van de desbetreffende pad zoals dat er nu ook al op staat, maar dan hersluitbaar.

Dit hoeft nauwelijks meer te kosten dan dat de verpakking nu kost, ik denk een paar centen meer in de bulk en je bied hiermee weer iets wat anderen niet doen. Thats the point what I mean!

@HLE-99,
ik snap ook wel wat jij bedoelt. Het is maar net waar je waarde aan hecht. Mij zal het om het even zijn of er iets op het zakje staat. het gaat mij om het product, in dit geval de pad. Bovendien vind ik de zakjes onhandig in de dozen waarin ik de pads opberg. Extra handeling namelijk. eenmaal opengemaakt, gooi ik de zakjes altijd direct weg. Maar dat is uiteraard heel persoonlijk. ;)

Het is natuurlijk ook deels de vraag wat de doelgroep is.

Mensen die de pads regelmatig gebruiken weten uit hun hoofd waar welke voor is en welk product er op gebruikt is.

Wat ik wel zou kunnen voorstellen is om dit soort zakjes los te verkopen. Of in een starters set o.i.d.
Dan wordt het losse product niet duurder, maar help je starters wel op weg met een extra (duurzaam) geheugensteuntje waar de pad voor is.

Ik weet natuurlijk niet wat een fabrikant als Lake Country extra zou rekenen, echter in de handel waar ik in zit rekend een toeleverancier voor zo'n extra niets meer, kostprijs zal ongeveer 3-4 cent meer zijn. Als je daarmee een extra verkoopargument hebt dan is de keus makkelijk gemaakt. Zou een Tim een ruime marge daarop zetten dan komt de verkooprijs misschien wel 5 cent hoger dan nu. Mijns inziens een bedrag waar niemand het over heeft. En navragen bij je toeleverancier kost niets, wie weet sponsort LC wel de verpakking.

Ik zie echt de toegevoegde waarde niet. Integendeel zelfs. Pads moeten perfect droog zijn voordat je ze terug in een plastiek zakje kan steken.
Hier gooi ik al mijn pads na gebruik en na wassen/drogen in een grote curverbox en die gaat mee naar de wagen. Gemakkelijker kan toch niet?

Prima suggestie inderdaad, zonde van het plastic om het zo weer weg te pleuren. Hersluiten die dingen! Ik doe ze na gebruik/wassen gewoon netjes weer in het zakje om ze vervolgens in een doos op te bergen.

top:-)^

Het plastic zakje wat om de pads heen zit wordt er niet door de fabrikant omheen gedaan, waarschijnlijk krijgt Tim ze in een grote doos aangeleverd.
Bij een bestelling worden de pads/doeken ed door het inpakteam zelf in plastic verpakt, extra service tegen het vies worden zeg maar.

Hersluitbaar zakje is een goed idee, maar of het de moeite voor Tim waard is aangezien je de zakjes ook in de supermarkt kan kopen, weet ik niet.

Is dat een feit? Dan gebruiken ander verkopers van LC exact dezelfde zakjes maar met engelstalige omschrijving in dezelfde stijl en lettertypes. Uiteraard ipv Monello staat er dan Lake Country.

Dat gebeurd alleen met de handpads en doeken, deze worden namelijk los geleverd, de machinepads zijn reeds verpakt