suggestie met betrekking tot nieuwe leden

Discussie in 'Suggesties en -tips' gestart door Joost, 7 jul 2008.

1. Joost

Joost Detailing addict

Leuk bevonden:
    0
    Zoals de topictitel het al aangeeft wil ik graag een suggestie doen met betrekking tot nieuwe leden op ons forum.

Wanneer een nieuw forumlid zich aan meld krijgt deze automatisch een standaard prive bericht in zijn inbox waarin hij/zij welkom wordt geheten en gewezen wordt op de forum reglementen en het voorstel topic en andere aanverwante zaken gerelateerd omtrent het forum. En nog meer blabla kan dr natuurlijk ingezet worden.
    Maar dat laat ik aan de creativiteit over van de moderatoren, indien Tim het een leuk en handig idee vindt.

Joost

2. ladybug

ladybug Detailing rookie

Leuk bevonden:
    0
    Leuk idee maar ik weet uit ervaring dat mensen dat gewoon niet lezen.
    Je kan nooit genoeg informatie verschaffen, ze lezen namelijk altijd maar half.

3. LeonDriver

LeonDriver Detailing rookie

Leuk bevonden:
    0
    Of ze het lezen is hun probleem Tim heeft dan iig gemeld.
    Mocht er dan wat zijn dan kunnen ze men daar ook makkelijker op aanspreken ;)

4. MrSandman

MrSandman Detailing rookie

Leuk bevonden:
    0
    De regels zijn toch te lezen bij het aanmelden? Daar ga je immers mee akkoord als je lid word.

5. LeonDriver

LeonDriver Detailing rookie

Leuk bevonden:
    0
    Maar het is niet verplicht dat je je voorsteld maar wel zo leuk vinden de meesten ;)
    Zo zijn er vast wel meer dingen die niet in de regeltjes staan maar die wel leuks zijn als binnenkomst ;)