• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Suggestie voor de homepage Carclean.com

Havanna

Detailing rookie
11 jun 2008
761
0
Ik vind persoonlijk dat het linkje naar het forum op de homepage www.Carclean.com een beetje in een verdom hoekje staat.
Als ik de meerwaarde van de informatie op dit forum zo is bekijk, lijkt het mij een goede aanpassing om de link naar het forum wat opzichtiger te maken. Veel (nieuwe) poetsgekken en detailers zullen nu eenmaal graag wat extra info willen, en die is hier goed te vergaren. Misschien een idee?:weetniet
 
Idd erg klein ik kwam hier al voor de link er stond dus weet het snel te vinden. Het is trouwens mijn startpagina:D
 
Paar tips :

Menu aan de linkerkant "zwevend" maken zodat het ten alle tijden in het scherm blijft, dus ook als je naar beneden scrollt.
In het middenveld bovenaan ( lastig uit te leggen ) laat je wel zien waar je zit dmv op hyperlink lijkende teksten, maar deze zijn niet "clickable"
In je winkelwagen nog afbeeldingen kunnen oproepen van de bestelde artikelen, of deze verkleind weergeven.
Ik had het vanavond, paar zaken in de winkelwagen gedaan, maar op een gegeven moment wist ik even niet meer wat wat was...vandaar...


Zal de komende tijd nog wel wat surfen.....