• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2015 - Zaterdag 29 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.686
200
Berkel en Rodenrijs
Zoals jullie inmiddels weten is de Summer Detail Day 2015 op zaterdag 29 augustus. Voor de SDD zelf, zijn nog voldoende plekken beschikbaar!

Inschrijven op de overige onderdelen is vanaf heden ook mogelijk:

Uitdeuken zonder spuiten
Polish Battle 2015
Best of Shine 2015
Mr. Skittles Can Fly Contest

En natuurlijk de lekkere barbeque:

Summer Detail Day Barbeque

De aanbiedingen worden zo snel mogelijk bekend gemaakt. Dit jaar zullen we ook online acties aanbieden!


De volgende leveranciers zullen demo's geven, vragen beantwoorden of gewoon met je willen bijpraten:
  • Dodo Juice
  • Nanolex
  • Gyeon Quartz
  • Scholl Concepts
  • Waxaddict en Hubikote
  • Turtle Wax
  • Meguiar's Nederland
  • Auto Finesse
  • Autoglym
  • Rupes
  • XPel folies
Edit:

De Hour Mega Deals voor de SDD zijn bekend:

Deze aanbiedingen zijn óók online in onze webshop geldig!!

Van 11.00u tot 13.00u - 20% korting op Meguiar's en Collinite
Van 12.00u tot 14.00u - 25% korting op Mothers Wax en Auto Finesse
Van 13.00u tot 15.00u - 20% korting op Poorboy's World, Wolf's Chemicals en Gyeon Quartz
Van 14.00u tot 16.00u - 25% korting op Dodo Juice, Monello en Scholl Concepts
Van 15.00u tot 17.00u - 20% korting op Nanolex, WaxAddict en Autoglym

Gedurende de gehele dag geldt een algemene korting van 10% op ons assortiment.

Online bestellingen kunnen vanaf maandag 31 augustus opgehaald worden, dus NIET op de dag zelf.

Alle aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname.

Aanbiedingen en kortingen zijn niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of voordeelbundels.
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i en Pietaah
Jammer, heb die dag vrijgezellenfeest dus helaas, had het wel eens mee willen maken en wat mensen van hier leren kennen.
 
Net aan het eind van een weekje vakantie voor mij, dus perfekt gepland.:)^
 
Jammer, ik kan er helaas niet bij zijn. Ben dan zelf op vakantie. Had er zeker heen willen gaan. De volgende keer beter!
 
Helaas kan ik er niet bij zijn aan gezien ik in Singapore zit :(... Maar ik ben blij dat de aanbiedingen ook online verkrijbaar... Ben ook heel benieuwd of er wat moois bij zit :)
 
Voor het eerst ben ik er dit jaar helaas niet bij. :( Voor iedereen die twijfelt: Gewoon gaan, het is gezellig, aantrekkelijke aanbiedingen, leuke workshops, leuke battles, enz.
 
Zluytr De kortingen gelden toch juist níet voor de webshop?

Alle kortingen en aanbiedingen zijn alleen ter plaatse geldig en dus niet in onze webshop!
 
Ik quote:
De aanbiedingen worden zo snel mogelijk bekend gemaakt. Dit jaar zullen we ook online acties aanbieden!

;)
 
Zluytr Dat is gek. Ik quote namelijk ook uit die link van Tim ;) Maarja, wel mooi. Ik heb mijn mandje alweer redelijk gevuld.
 
Ben bang dat ik niet helemaal snap wat je bedoeld met "waar gaat dit event door?"
Ik ben uiteraard zoals gewoonlijk weer van de partij.
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
Status
Niet open voor verdere reacties.