• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - 1 september 2018!

E

Etterual

Guest
Summer super sale 2018.jpg


Het is alweer bijna zover: de Summer Super Sale 2018! Zaterdag 1 september staat volledig in het teken van spectaculaire aanbiedingen en hoge kortingen! Alle aanbiedingen zijn alleen online geldig. Je hoeft dus niet eens van huis weg om te profiteren van de mooie aanbiedingen! Alle details rondom de diverse acties worden in de loop naar de Summer Super Sale bekend gemaakt. Stay tuned!
 
@Laurette Alleen on-line geldig, betekent dat, dat de winkel dicht is, en je dus ook niet langs kunt komen tijdens de SSS?

Dat klopt inderdaad! De plannen zijn er nu nog niet om wel open te gaan. Vanwege de enorme drukte van het hoogseizoen houden we het hoogstwaarschijnlijk op een online SSS.
 
Misschien stomme vraag (vorig jaar heb ik het niet gezien omdat ik niet actief was): aan wat voor kortingen kan ik dan denken? 5% hier en daar of is het wat serieuzer in het kader van de korting.

Alle korting is geweldig begrijp me niet verkeerd maar voor een paar procent zal ik niet specifiek tot september wachten en uiteraard als het veel scheelt wacht ik met plezier!!! En zoals gebruikelijk met korting, achteraf betaal je net zoveel maar ontvang je meer spullen hahaha…
 
  • Leuk
Reactions: Animemations
@nicknameless ik ben blij dat je ca post 70/80 de nieuwsbrief inhoudt erin had gekopieerd uit de 2016 editie. Als het weer vergelijkbaar wordt, ga ik mijn bestelling in een verlanglijstje zetten en in september mijn vervroegde verjaardagscadeau opeisen (6 maanden eerder hahahah)
 
Staat op de kalender, nu even een verlanglijstje maken. Worden vermoedelijk wat andere spulletjes dan alleen maar Nanolex spul.
Zal in de richting worden van:

Black WOW Pro Interior/Exterior Plastic Trim Restorer ( kijken hoe dit werkt )
Pennello Doppio - Horse Hair & Nylon Brushes
Incredimitt Wash Mitt
D-Match 2 CRI LED Inspectielamp ( upgrade verlichting )

Misschien nog andere eventuele spullen om te proberen, op leer gebied wil ik de Geyon eens gaan proberen.
Ligt er allemaal aan wat de financiele planning gaat worden haha en of er geen spontane aankopen ( nieuwe sloffen voor mijn auto ) gaan gebeuren :D