• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - 1 september 2018!

Ik denk:"regel het lekker stilletjes en op de nette en correcte manier".
Ga eens in gesprek met de bezorgen om überhaupt na te gaan waardoor dit is ontstaan
( je weet het maar nooit, maar ook jij kan in het verleden een foutje gemaakt hebben waardoor hij jou nu zo terugpakt ( of whatever ))
Geloof me als ik je zeg dat als je het pad zou gaan bewandelen zoals eerder beschreven, jij altijd de sigaatr zult zijn.
( als is de leugen nog zo snel ..... )
Maaar goed, ik denk:"denk er rustig over na, en dan nog een keer ;) )
 
Heb ook lange tijd mot met pakket bezorgen, hij vond dat ik teveel bestel en nooit overdag thuis was. Dat hij bijna standaard bij PostNL afhaal locatie bracht. Gelukkig 350 meter zit PostNL afhaal locatie
 
Same here! (PostNL-gezeik) Gelukkig altijd netjes door Carclean opgelost, maar werd het zat dat zij hier steeds de dupe van waren en laat dingen nu altijd bij een afhaalpunt bezorgen. (Of als ik weet dat m'n kameraad mijn route rijdt, dan mijn thuisadres)

Meerdere paketten van enkele honderden euro's die voor de deur lagen of "verdwenen".
 
Niet om goed te praten, maar die bezorger krijgt betaald als hij aflevert. Niet thuis, betekend geen geld en voor lagere vergoeding alsnog naar afleverpunt brengen. Daar zal wel wat frustratie zitten. Je hebt speciale pakketbrievenbussen voor thuis. Daar valt het pakket dan in, wel dure oplossing. Makkelijkste is direct naar afhaalpunt laten gaan.
 
  • Leuk
Reactions: mk-us
De bezorger krijgt voor 1 of 100 paketten die hij aflevert bij een afhaalpunt maar voor één "stop" betaald.

Dus ja, hij bezorgt liever elk pakje op een ander adres, maar aos het niet kan, dan kan het niet. Als een bezorger hierdoor gefrusteerd raakt, dan heeft hij het verkeerde beroep gekozen. ;)

Ik ken ZZP'ers die bij "niet thuis" de paketten bij zich houden en de volgende dag, of later op dezelfde dag, nog een poging doen om toch die "stop" betaald te krijgen.
 
Ach zo verkeerd vind ik PostNL niet hoor. De anderen als DHL, UPS, DPD etc zijn m.i. niet heel veel anders. Hier althans.

De een brengt het bij “niet thuis” naar een benzinepomp ca. 10km verderop, mag je het daar alsnog zelf gaan ophalen of die ander die het naar een winkel brengt zonder koopavond en openingstijden tot half zes. Inmiddels weten ze wel allemaal dat ze op zaterdag bakkie koffie kunnen scoren hier. Doet ook wonderen.

Ik vind het allemaal prima hoor. Als ik direkt iets nodig heb, rijd ik naar een fysieke winkel van de lokale retailer. Anders worden die dorps-/stadscentra ook zo leeg op termijn.
 
Gisteren dus telefoontje van Laurette van Car Clean gehad om te zeggen dat ze met mijn bestelling bezig waren, maar dat de een artikel ondertussen niet meer op voorraad was. De bestelling kon gisteren vertrekken zonder dit artikel en dit zou dan nageleverd worden. Of ik had de optie te wachten tot maandag. het artikel komt maandag opnieuw binnen en de bestelling wordt dan in z’n geheel verstuurd. Aangezien het leveradres op het bedrijf staat waar ik werk, neem ik liever geen risico.
Stel dat ze vandaag zouden leveren, dan staan ze voor een gesloten deur.
Dus in samenspraak met Laurette beslist om het complete pakket maandag te laten vertrekken. Dit scheelt voor CC in verzendkosten en dinsdag ben ik zeker van mijn pakket
 
Ik heb nooit last met de pakketten, laat ze altijd bij m'n ouders bezorgen omdat wij beide werken en mijn moeder niet meer. De bezorger weet toch al waar hij wezen moet als er een Carclean doos in de bus staat. Laatst een keer een sampletje bugsquash, peluche verde en spray & wipe voor hem mee besteld, vond hij harstikke leuk, had net een nieuwe bus. Vraag me af wat hij verder denkt, van de week alweer twee grote dozen vol afgeleverd:joy:
 
  • Leuk
Reactions: Jeroen en MeganeRS
Hebben jullie geen ‘vaste’ bezorger dan? Ik had 8 jaar lang dezelfde, die is nu al een tijdje met pensioen. Maar als ik niet thuis was, kwam die wel bij m’n ouders in de straat of bij m’n oma in het complex,... En mocht dat niet werken, volgende dag opnieuw.

De huidige bezorgster doet nu precies hetzelfde :yum

Al wijzig ik wel wat vaker de aflever lokatie naar de Primera.
 
Eindelijk is het pakketje terecht.

Heb de bezorger van postnl aangesproken en die heeft zijn collega van die dag gebeld.
Zo kwamen we erachter bij welk huis die was afgegeven.

Daar navragen wist de vrouw nergens van, maar het bleek (uiteindelijk) dat een andere bewoner het pakketje had aangekomen en in de garage gezet en vergeten iets te zeggen.

Toch nog even aan de bezorger gevraagd hoe het nou zat met het, niet thuis afgegeven op.... briefje.

Die had die niet in de bus gedaan hoorde je na een hoop gemompel aan de telefoon.

Maar ik heb me lesje geleerd, in het vervolg alles maar naar een vast ophaalpunt.

Dus na 3 dagen rondvragen en vandaag bijna 6 uur lang voor het huis te zitten en daarna diverse lange (telefoon) gesprekken en zoeken is alles weer terecht
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en Brad
Mijn aanwinsten van de SSS :)
d88c29825389732474a33102dfd1ac56.jpg
99e1650f31bd7a6da22aa566f92432be.jpg
 
Hier is het in 98% van de gevallen steeds dezelfde bezorger, supervriendelijke man die ook perfect weet wat er met de pakketjes mag gebeuren als we niet thuis zijn.
Die levert hier minstens 2 keer per maand denk ik (eten voor onze hond, pampers voor de kleinste, ...).
 
Eindelijk is het pakketje terecht.

Heb de bezorger van postnl aangesproken en die heeft zijn collega van die dag gebeld.
Zo kwamen we erachter bij welk huis die was afgegeven.

Daar navragen wist de vrouw nergens van, maar het bleek (uiteindelijk) dat een andere bewoner het pakketje had aangekomen en in de garage gezet en vergeten iets te zeggen.

Toch nog even aan de bezorger gevraagd hoe het nou zat met het, niet thuis afgegeven op.... briefje.

Die had die niet in de bus gedaan hoorde je na een hoop gemompel aan de telefoon.

Maar ik heb me lesje geleerd, in het vervolg alles maar naar een vast ophaalpunt.

Dus na 3 dagen rondvragen en vandaag bijna 6 uur lang voor het huis te zitten en daarna diverse lange (telefoon) gesprekken en zoeken is alles weer terecht

Gelukkig dat het wel is opgelost en je nu aan de slag kan alle nieuwe producten :)
 
Hier is het in 98% van de gevallen steeds dezelfde bezorger
Die levert hier minstens 2 keer per maand denk ik (eten voor onze hond, pampers voor de kleinste, ...).

Klinkt bekend, hier komen ze ook elke maand hondenvoer en luiers brengen en regelmatig Ali.
Helaas hier 2x in de 10 leveringen dezelfde bezorger, en alleen diegene die vaker komt doet het goed. Die anderen gooien weet met de pet naar

@Giltix
Ja, ben sowieso een beginneling
(kan alleen niet het smoesje meer gebruiken dat het aan de spullen lag )
 
Klinkt bekend, hier komen ze ook elke maand hondenvoer en luiers brengen en regelmatig Ali.
Helaas hier 2x in de 10 leveringen dezelfde bezorger, en alleen diegene die vaker komt doet het goed. Die anderen gooien weet met de pet naar

@Giltix
Ja, ben sowieso een beginneling
(kan alleen niet het smoesje meer gebruiken dat het aan de spullen lag )

Toeval of niet, gisteren nog een pakketje bezorgd door PostNL en de vaste bezorger vertelde me dat hij er mee stopt. Hopelijk is z'n vervanger even goed, maar daar reken ik niet op.