• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Supernatural 2.0 toch te dik aangebracht?

beest23

Detailing addict
24 aug 2009
194
62
45
Na mijn auto gewassen te hebben met Born to be mild, vervolgens te hebben gekleid en omdat polijsten niet noodzakelijk was meteen in de DGPS gezet. De auto binnen gezet en 12 uur met rust gelaten. Vervolgens heb ik SN met de hand en naar mijn idee in een dunne laag aangebracht. Na een aantal uur heb ik deze uitgewreven. Top resultaat dacht ik, na een paar uur verscheen er een waas over de auto.....dus hem met een nieuwe Dodo doek wederom uitgewreven. Weer een top resultaat. Nu 1,5 later komt de waas weer terug.

Wat heb ik fout gedaan? Toch te dik aangebracht?

Nee hoor, niks aan de hand.
SN 2.0 gaat na het uitbuffen nog een beetje "zweten", niks aan de hand gebeurt vaker bij deze wax.
Gewoon nog een keertje uitbuffen :ja

Thanks.

Heb al met auto gereden dus durf hem niet meer aan te pakken zonder opnieuw te wassen

Ik durf wel zeker te stellen dat je de wax laag TE DIK hebt aangebracht, zeker als je met de hand gewerkt hebt. Je kunt de laag IMHO nooit zo dun aanbrengen als met een fingermitt.

Dat zweten is verder niets spannends, wagen even opnieuw wassen en nabuffen klaar.

Waarschijnlijk een combinatie van teveel opgebracht en te lang gewacht met uitbuffen (een aantal uur?), max 40 minuten en als het vrij warm is korter.

Je kan eventueel ook wanneer je last blijft houden van na-hazen, de spit-shine methode gebruiken.
Je sprayed dan ijskoud gedestileerd water over de wagen, waarna je hem opnieuw uitbuffed.
Zie voor meer info hierover;
http://dodojuice.com/forum/viewtopic.php?t=1869

Denk dat ik te lang heb gewacht en te dik heb aangebracht......wijze les. Door het weer ziet de auto er toch niet meer uit en valt het minder op :)

Volgende week opnieuw ;-)