• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Surf City Garage Black Edge Tire Gloss

Dylandr

Detailing chief
28 jul 2014
349
100
Amsterdam
In mijn mysterybox zat een flesje van Surf City tire gloss. Ik had vandaag eindelijk de tijd en het weer liet het toe om het is uit te proberen. Hierbij even een klein reviewtje van dit middeltje.

Wat direct opvalt bij de fles is dat het niet zo'n gel is als die van Meguiars wat behoorlijk vettig is en snel overal op spettert. Allereerst even de banden drooggeblazen met de sidekick. Vervolgens Poorboys APC (1:20) om de banden schoon te maken.
Vervolgens zagen ze er zo uit.
Foto 03-02-17 13 29 24.jpg

Ik heb vervolgens op een dressing applicator het aangebracht op de banden. Erg makkelijk aan te brengen, weinig product nodig om je banden al de natuurlijke look te geven. Als je meer glans wilt kan dat ook maar dan moet het nog een keer aangebracht worden. Maar ik was met een keer wel al tevreden mooi zwart en niet te.

Foto 03-02-17 14 18 56.jpg

Binnenkort een update over de standtijd. Ben benieuwd, maar tot nu toe gaat deze in het pakket en de meguairs mag eruit.
 
Bedankt voor je review. Erg leuk.
Ik zie nog wat bruin op je banden voor de dressing, dit zou je schoner kunnen krijgen met een sterkere APC of een speciale bandenreiniger zoals Mothers Tire Renew Cleaner of Tuf Shine Tire Cleaner....
 
  • Leuk
Reactions: Dylandr