• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Surf City Garage per direct te koop!

E

Etterual

Guest
Per direct uit voorraad leverbaar op Carclean.com: Surf City Garage!

Surf City Garage is in 1970 in het zuiden van Californië opgericht door Tim Miller. Op 16 jarige leeftijd kocht Tim zijn eerste auto, een Pontiac GTO uit 1967. Inmiddels is zijn autocollectie uitgebreid naar 130 oldtimers. De winkel van Surf City Garage in Huntington Beach ziet eruit als een jaren ’50 tankstation met een eigen autocollectie. Oldtimers zoals een ’68 Shelby GT-500 en een rood witte Corvette uit ’58 zijn in de verschillende showrooms te vinden.

De garage heeft ook een eigen restauratie shop. Professionele detailers komen hier graag. Om de auto’s een perfecte uitstraling te geven en goed te kunnen onderhouden heeft Tim Miller alle car care producten geprobeerd, maar niets was goed genoeg voor hem. Samen met een chemicus heeft Tim de Surf City Garage Enthusiast Grade Detailing Products geproduceerd. In 2007 verkoopt Surf City Garage haar eerste eigen product.

Het duurde niet lang of de Surf City Garage Detailing Products werden verkocht in Walmart, Pep Boys en verschillende autowinkels. Al snel werden de producten wereldwijd bekend als de beste car care producten die je kan kopen. Tim Miller gaf zelfs een garantie: Als dit niet de allerbeste producten zijn die je ooit hebt gebruikt, bel me, en ik koop ze persoonlijk van je terug! Deze quote gaat ongeëvenaard door binnen de auto detailing industrie.

Inmiddels worden de producten van Surf City Garage wereldwijd verkocht, in meer dan 30 landen. Hierdoor is Surf City Garage het snelst groeiende autopoetsmiddelen bedrijf wereldwijd. En dit is nog maar het begin!
Surf City Garage.jpg
 
De Barrier Reef Paste Wax is een prima wax die makkelijk te verwerken is.. en in een mooie verpakking.
 
Die Barrier reef paste wax is 1 van de meest makkelijk te verwerken waxen die ik ken.
Good value for money.
 
Mooi merk,

iemand al toevallig ervaring met de Black Edge serie van hun? Het lijkt wel leuk spul voor een snelle poetsbeurt...
 
Heb even een kijkje genomen naar de product range in de shop, ziet er goed uit! Ben benieuwd wat de de ervaringen gaan zijn in vergelijking met de vorige toppers.
 
@Soepergrover, ik ben een heel lijstje aan het samenstellen voor de vriendin (zij koopt een aantal producten als verrassing). Maar zoals iedereen hier is de lijst eindeloos, zeker met het nieuwe merk.

We zullen zien wat de Sint brengt :-D (toevallig geen Black Friday actie op SCG :p)