Merci, ben kapot. Heb gansde dag gepolijst. Ben nu eventjes op adem aan komen. Deze producten zal dan voor mijne auto (Mercedes) zijn.Mooi pakketje, ik ben benieuwd of je hier de swirls mee wegkrijgt
Let us know! en Succes!
We kregen op de Nanolex of Geyon dag de tip de auto na het polijsten te wassen met warm water (max 60 graden) en zwaar ontvettend afwasmiddel zonder verzachtende componenten voor je handen... Daarna nog met een doekje met Prep of Ex nadoen.
Daarna komt pas de beschermende fase met een wax. Indien gewenst (ik doe t nooit omdat het de standtijd verkort) kun je na het ontvetten en voor de wax nog een glaze aanbrengen...
Mooi pakketje heb je daar trouwens!!
Edit: ik heb bij de Wibra de Dasty extra ontvettend profi afwasmiddel gekocht.. Dat zou toch moeten werken!
Merci en Bedankt voor de snelle reactie. Ik wist niet dat Glaze de duur van wax verkorte.
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Hey, Jansen. Ik zal dan hem eens heel goed insoapen en goed afwassen. En achter afdrogen zal ik dan een Glaze opbrengen en dan een wax dus tussen Glaze en Wax is het ook niet nodig om te ontvetten heAls je een glaze aanbrengt is ontvet niet echt nodig hoor. Als je tevreden bent met het polijstresultaat kan je de glaze aanbrengen en daarna de wax.
Heb meermaals geprobeerd om een foto van een pad te plaatsen. Hier op jou profiel maar het lukt me niet.Dat is niet zo gek, zo'n auto polijsten met een 'gewone' machine is al een flink karwei maar met een Rupes mini hélemaal.
Oesje, dat was nipt van mij. Ik denk dat ik een zonneslag heb gekregen maar goed heb me juist recht gezet om mijn laatste klusjes te gaan afwerken.@Sugr_81 Ik bedoelde juist dat het niet nodig is om de auto na het polijsten te wassen voordat je de glaze aanbrengt. Wat ik zou doen als je klaar bent met polijsten:
- Glaze
- Wax
Ok, jonge. Heb speciaal voor jou gewacht tot het downloaded. hier zeLukt het niet om een foto te uploaden, zoals je het met de andere foto's doet?
Dat verbaast me niks, haha.
Das graag gedaan. En, inderdaad spijtig voor mijn pad heeft echt zn best gedaan R.I.P (Rupes)Bedankt @Sugr_81
Die heeft z'n beste tijd wel gehad..