• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Suzuki Swift Shogun

Gerbrand

Detailing rookie
20 mei 2008
128
0
Vrijdag avond begonnen aan een Suzuki Swift Shogun. De auto is inmiddels een maand oud. De eigenaar kwam direct na aflevering langs om een afspraak te maken.

De Swift was afgeleverd met een Waxoyl behandeling. Hier was her en der nog iets van te merken, de meeste was er af.

De auto zat van voor tot achter, boven en onder compleet gevoed met swirls en hologrammen.

Heb enkel de Rotex gebruikt dit was ook voldoende. De lak van de Swift is behoorlijk zacht.

De producten welke ik gebruikt heb zijn:

Zymöl Clear Autobathe
RaceGlaze Clay & Lubricant
Festool polijst middel
RaceGlaze Signature Series Pre Wax
RaceGlaze 55 wax
Zymöl Tyre
Zymöl Wheel Wax Coat
Zymöl Field Glaze

Vast nog wel iets.

Ik heb alleen maar afters kunnen maken.


IMG_0629.jpg


IMG_0631.jpg


IMG_0640.jpg
 
Zo wat glimt die weer zeg! :)^
Mooie kleur rood.
Jammer dat een NIEUWE auto al zo onder de swirls en hologrammen zit.
 
dovdmeer zei:
Mooie glans hoor! verbaas me er inderdaad ook over dat er op nieuwe auto's al zoveel swirls zitten...:(

Nou ik niet ,moet je eens naar nieuwe auto's gaan kijken in de showroom van de meeste dealers !8-o
 
Swirls heb je toch al snel hoor.

Heb mijn avensis nu 4 keer gewassen na een full details en er zijn ook al weer swirls zichtbaar.
Ik was dan toch echt met het 2 emmer systeem en de lamswollen mitt van mothers]-0
 
Waanzinnige kleur zo! Echt heel mooi rood!
Toch verbaas ik me er een beetje over dat zo'n waxoil er al zo snel af gaat. Zou dit met de voorbehandeling te maken hebben gehad? Je mag toch verwachten dat zoiets wel langer stand kan houden?
 
De klant was direct na aflevering al bij mij geweest en de auto zat dus toen al onder de swirls. Ik denk inderdaad dat alles met de voorbereiding te maken heeft., de swirls, slechte waxoyl etc...

De klant had al een klacht neer gelegd en ter plekke werd er met een machine op 1 plek behandeld en de rest gewoonweg niet. Maar ja wat mag je verwachten als een een regulier poets bedrijf in 2 uur een auto volledig behandeld en daar € 60,- excl. BTW voor rekent??

Bedankt voor de complimenten!
 
Schitterende auto met dito kleur!!
Ziet er (weer..?) top uit!!.

Helaas laat het afleveren van een (nieuwe)auto sterk te wensen.
Laatst de nieuwe auto van mijn ouders gehaald, zal binnenkort wat foto's plaatsen:sob:
Na mijn opmerking hierover vonden ze het acceptabel:roll