Beste CC-ers,
Dit weekend was de Suzuki Swift van mijn vriendin aan de beurt. Dit had ik vorige week al aangekondigd Project aankondiging
Natuurlijk wil ik jullie het eindresultaat niet onthouden;
Natuurlijk zijn begonnen met de auto eerst grondig te wassen;
Na het afspoelen; (als iets nat is glimd het altijd)
Na het drogen met de Towel;
Toen maar eens goed met de klei aan de gang gegaan, hier werd aardig veel duidelijk;
Na het kleien begon de auto steeds meer te schitteren
Nu de auto geheel teer/hars/crap vrij was kwamen ook de krassen goed tevoorschijn.. (oude eigenaar heeft kennelijk vaak donaties gedaan aan de "krasstraat";
Natuurlijk even de rubbers afplakken (later bleek dat het aan de andere kant zonder afplakken ook best goed uitpakte)
Toen begonnen met een Oranje pad icm de Mezzo (op plekken waar ik het nodig vond, voorschermen, motorkapje en sommige stukken aan de zijkanten, natuurlijk ook icm de handapplicator.
Na een hit Oranje Mezzo de rest afgemaakt met Witte pad icm de Mezzo;
Na het afnemen enkele shots;
Voorschermen waren weer aardig krasvrij;
Na 2 hits Mezzo aan de gang gegaan met de Light green icm Finale (vind ik echt goe werken)
Natuurlijk wordt deze auto ook voorzien van de Wolfgang Pre-Wax;
Na deze hit is op de swift de Fuzion aangebracht.
Ook is natuurlijk aan de wielkastjes gedacht (cockpitspray van de action) en de kunstof delen bewerkt met de Trim restore (PB)
Zie hier het eindresultaat;
De krasjes op het voorscherm zijn verdwenen als sneeuw voor de zon;
En om nogmaals de glans te bevestingen :-b
En om aan te geven hoe blij de vriendin en haar carbuddy waren;
Gr. Paafje
Dit weekend was de Suzuki Swift van mijn vriendin aan de beurt. Dit had ik vorige week al aangekondigd Project aankondiging
Natuurlijk wil ik jullie het eindresultaat niet onthouden;
Natuurlijk zijn begonnen met de auto eerst grondig te wassen;
Na het afspoelen; (als iets nat is glimd het altijd)
Na het drogen met de Towel;
Toen maar eens goed met de klei aan de gang gegaan, hier werd aardig veel duidelijk;
Na het kleien begon de auto steeds meer te schitteren
Nu de auto geheel teer/hars/crap vrij was kwamen ook de krassen goed tevoorschijn.. (oude eigenaar heeft kennelijk vaak donaties gedaan aan de "krasstraat";
Natuurlijk even de rubbers afplakken (later bleek dat het aan de andere kant zonder afplakken ook best goed uitpakte)
Toen begonnen met een Oranje pad icm de Mezzo (op plekken waar ik het nodig vond, voorschermen, motorkapje en sommige stukken aan de zijkanten, natuurlijk ook icm de handapplicator.
Na een hit Oranje Mezzo de rest afgemaakt met Witte pad icm de Mezzo;
Na het afnemen enkele shots;
Voorschermen waren weer aardig krasvrij;
Na 2 hits Mezzo aan de gang gegaan met de Light green icm Finale (vind ik echt goe werken)
Natuurlijk wordt deze auto ook voorzien van de Wolfgang Pre-Wax;
Na deze hit is op de swift de Fuzion aangebracht.
Ook is natuurlijk aan de wielkastjes gedacht (cockpitspray van de action) en de kunstof delen bewerkt met de Trim restore (PB)
Zie hier het eindresultaat;
De krasjes op het voorscherm zijn verdwenen als sneeuw voor de zon;
En om nogmaals de glans te bevestingen :-b
En om aan te geven hoe blij de vriendin en haar carbuddy waren;
Gr. Paafje