• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Swirls blauwe auto

Karta1972

Detailing rookie
25 feb 2026
7
15
53
Zwijndrecht
Goedemorgen leden,

Sinds kort een Audi A3 kleur blauw waar ik erg blij mee bent alleen de auto is erg slecht gepoetst door de garage , zie veel swirls
nu is mijn vraag hoe kan ik dit oplossen en is dat veel werk ? staps gewijs hoe ik het zou moeten doen
Heb zelf wel een polijstmachine (excentrisch) met bijbehorende pads en polijst middelen van Koch Chemie H9o2,F6o1 en M3o2
Ik hoor graag of iemand tips heeft want zoals die nu erbij staat irriteer ik me aan en vooral als de auto in de zon staat .

Wellicht dat deze video je op weg helpt? Niet exact jouw machine, pads en polijstmiddelen maar de werkwijze is hetzelfde.

• Leuk
Reacties: Karta1972
Ik weet zeker dat je met deze video en de stappenplannen op dit forum (al lijkt het soms wat veel informatie) een heel eind gaat komen.
Zorg voor een goede voorbereiding en laat je niet gek maken.