• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Swissvax Protecton en Plastic Wash vs Black WOW

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
De producten zijn zeker niet goedkoop en alleen verkrijgbaar via Swissvax zelf (dus helaas nog niet via ons), maar om zelf mee te testen hebben wij die producten hier ook staan.

Het werkt wel prettig trouwens, trekt goed in en ruikt lekker, maar soms heb je meerdere applicaties nodig. :confused:

Het resultaat mag er zeker zijn, maar we zijn zeer benieuwd hoe Black WOW het doet tegenover de Swissvax! Qua prijs ontloopt het elkaar niet veel. Swissvax is vrij waterig en je hebt er meerdere applicaties voor nodig bij uitgedroogde delen (zoals hieronder, er waren 4 applicaties nodig!). Black WOW claimt dat een enkele laag al voldoende is om tot een diepe en egale uitstraling te komen.

Black WOW hebben we sinds kort voorradig, maar nog niet getest. Dibbuz gaat waarschijnlijk het spits afbijten, hij heeft inmiddels een flesje Black WOW in zijn verzameling opgenomen! Dus, Dennis als je binnenkort een kunststofprojectje hebt dan doen we links Swissvax en rechts Black WOW! :cool:

Dit was het resultaat met de Swissvax Protecton Matte:

Golf_9.jpg

Golf_10.jpg
 
Is goed, ben echt zeeeeeeeeer benieuwd naar de Black Wow!
 
Resultaat is wel als nieuw... Maar eerlijk is eerlijk, ik heb óók hele nette resultaten behaald met de Meguiars Natural Shine. Zelfs bij oudere auto's met wit uitgeslagen rubber bumperstrips heb ik ze hiermee weer zwart gekregen...

PS: waarom staat die niet ook onder 'exterieur' op de site Tim? (Staat nu alleen onder 'interieur') ;)
 
Ik heb wel es een troepje van Valma gebruikt, zo zwart als schoensmeer alleen iets vloeibaarder, helpt ongeveer een dag of 5, dan ben je terug bij af. De laatste keer bleef het langr goed, maar mijn collega had toen een ander spulletje ervoor gebruikt van een zogenaamd professioneel Clean-merk. Helaas ben ik de naam vergeten, maar het zat in een grijze fles met zwarte dop zoals alle producten uit die lijn. Dit was een transparante dunne vloeistof die een beetje aan vloeibare siliconen deed denken.

Overigens, als je een testobject nodig hebt: ik bied me aan: skirts, delen van de bumper, portierlijsten, wielkuiplijsten en dakstrips... leef je uit zou ik zeggen!
 
Freaky1975 zei:
Ik heb wel es een troepje van Valma gebruikt, zo zwart als schoensmeer alleen iets vloeibaarder, helpt ongeveer een dag of 5, dan ben je terug bij af.

Nee, da's niks joh. :no Kun je niet vergelijken met deze spullen. Nou hoef je m.i. ook niet meteen aan de Swissvax, maar ik weet zeker dat je heel blij wordt van iets als Meguiars Natural Shine. Wordt mooi en blijft mooi...

Da's net zoiets als met Meguiars Tyre Gel, da's ook heerlijk spul (ruikt zelfs heerlijk) en het blijft echt lang mooi. Kan me nog wel dat 'bandenzwart' herinneren uit de autoshop.... Man wat een bende! Zag er lelijk en onnatuurlijk glanzend uit, en na een dag of twee was het helemaal niet om aan te zien... :-&
 
Nee die crap van Valma daar was zelfs ik niet echt van onder de indruk, maar dat zogenaamd professionele troepje - zou het merk soms Car Tech kunnen zijn? - hield langer stand en zorgde voor een veel natuurlijker effect.
 
Heeej Frankie!

Dat merk kan inderdaad Car Tech zijn; heb ik pas nog zien staan bij een andere carshop. Geen idee of het net zo goed is als de andere betere merken. Misschien eens testen? Hoewel ik niet denk dat wij het gaan voeren....past niet meer in het schap 8o
 
Daantje! Ehhhh nieuw schap dan? ;)

Maar 't was wel redelijk spul moet ik zeggen. Het vollledige bodywork van de Golf is uiteindelijk gewaxt met een of andere Teflon Wax, ook van Car Tech dus...
 
Nou dat moet dan toch iemand maar heel voorzichtig effe aan Tim gaan melden en ik bied mezelf NIET aan als vrijwilliger... ;)
 
Ha, dat weet hij al hoor! We hebben hier uitzicht op een mooi stukje grond, maar helaas heeft de gemeente dat geclaimd om bedrijven neer te zetten die ze elders onteigend hebben. Lekker dan! ]-0
 
Hij heeft het niet bij ons besteld, maar waarom het 5 weken moet duren is mij een raadsel.

Ik heb een stuk of 25 flesjes in het rek staan, voor 16.00u besteld is de volgdende dag in huis (kost 27,50)
 
Kijk daarom zeg ik altijd "wil je snel en goed bestel dan in Bergschenhoek" :D
Tim je mag hem als slogan gaan gebruiken voor slecht 1 waterontharder:)^