• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Swissvax

sjoerdnijhuis

Detailing addict
21 mei 2008
788
65
Zo gelijk maar ff aanmaken ;)

Heb mezelf vandaag gegund om wat spullen van dit merk aan te schaffen.
-Swissvax Concorso
-Swissvax Cleaner Fluid
-Swissvax App pad's

Zal jullie op de hoogte houden van mijn bevindingen:party: kan haast niet wachten:party:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mag ik even opmerken dat dit nou juist een van de redenen is dat ik graag op dit forum zit......
Respect voor elkaars keuze, leven en laten leven en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Geen krampachtig gedrag in de zin van, hé jij bestelt dit niet bij mij, dus ik wil ook je post hier niet hebben.....integendeel.....

Okay, back ontopic, klaar met het geslijm voor vandaag :D

Wat is precies het onderscheidend vermogen van de Concorso ten opzicht van andere waxen....??
 
Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat carclean ook swissvax en zymol in het ass. heeft......

@Sjoerd,.ik durf het bijna niet te vragen maar volgens mij doe de concourso het goed op united grey:D
 
Snitser zei:
Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat carclean ook swissvax en zymol in het ass. heeft......


Dan mag de inboedelverzekering :rules ook wel behoorlijk omhoog :D
 
Wilde deze combo al een tijdje hebben, maar kwam er op 1 of andere manier maar niet van... ben nu al reuze blij ermee!! maar als het weer nou eens meezit.... ;)

@ EHA: Mooi gesproken :cool: maar wat het onderscheidend verschil is ?? geen idee :weetniet maar zie er zulke geweldige resultaten mee, en ja dan kan ik hem niet laten staan.. :schaam
@ Snitser.... nou?? zal er eens goed over nadenken :D maar zal m wel meenemen ;)
 
Volgens mij blijft er steeds minder over voor een nieuwe auto Sjoerd :D Wel een erg mooie aanwinst, ben erg benieuwd hoe je de wax vindt vergeleken met de supernatural.

Gr. Bas
 
Ben erg benieuwd wat het verschil is met wax van bijv. Poorboys of Dodojuice...
Lijkt me wel kicken om zo'n wax op de auto te mogen smeren :party:
 
Snitser zei:
Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat carclean ook swissvax en zymol in het ass. heeft......

@Sjoerd,.ik durf het bijna niet te vragen maar volgens mij doe de concourso het goed op united grey:D

Swissvax verkoopt het alleen zelf.
 
Bas zei:
Volgens mij blijft er steeds minder over voor een nieuwe auto Sjoerd :D Wel een erg mooie aanwinst, ben erg benieuwd hoe je de wax vindt vergeleken met de supernatural.

Gr. Bas

Doe ik juist expres nu ;)
Want als ik mijn auto heb (over een paar mnd) dan koop ik echt ff een tijdje niks meer:sob:











denk ik:-" :D
 
Ik veronderstel dat de producten alleen bij swissvax zelf gekocht kunnen worden..

Maar waarom kan Best Off Show (Bos) nergens terug vinden..? :weetniet

Dit is gewoon een vraag uit pure interesse. Zou hem op dit moment toch niet kunnen betalen..rofl
 
Mooie aanwinst Sjoerd! Zoals gezegd, ik ben erg benieuwd naar een vergelijk met de Natural Shine en de Zymöl Concours....

Pheaton, met welke Meguiars Wax vergelijk jij hem dan?
 
Hm ,ik betwijfel het sjoerd ,aangezien volgens de nederlandse website concorso 48% carnauba bevat & volgens de engelse site BOS 51%.

Maar het zou toch kunnen want in nederland is er geen Bos en op de engelse site zie ik concorso niet ,zoals je zij..:weetniet
 
ja zag het na ff verder te speuren ook ja... :schaam

Prijs komt volgens mij wel overeen:! maarja maakt mij niet uit, want heb nu de Concorso en daarmee ben ik blij genoeg :)
 
Je kan toch gelijk hebben hoor ,ik vindt nu juist dit ..

http://www.swizol.com/D/AT/Produkte_Lack3.htm

Hier staat dan weer 50% & de prijs komt idd overeen ,maar goed..

Ben heel erg benieuwd naar een test & eventueel review..:ja

EDIT : 51%
http://www.swissvax.com/E/Others/Produkte_Lack3.htm