• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Het valt onder een duurder segment en daarom zal het minder vaak voorbij komen ;)

Wat ik er zo van gezien en gelezen heb doe je er in elk geval geen miskoop aan en is het dat extra geld meer dan waard !

Je hebt het over een paintcleaner en wilt deze gaan vergelijken met de SSR welk een polijstmiddel is? Dat is appels met peren.

SSR1 zou dan nog het meest dichtbij komen, maar dan zou ik eerder de vergelijking maken met de Professional Polish die chemisch reinigt ipv met schuurkorrels ( als je dan toch wilt vergelijken )

In elk geval, het zijn dus wel 2 verschillende zaken, houd hier dus wel rekening mee, anders lezen we straks dat het tegen is gevallen omdat je bv met een Swissvax paincleaner de auto wilde polijsten en het resultaat niet behaalde

( mocht ik het verkeerd geïnterpreteerd hebben dan mijn excuses, dan maar beschouwen als extra info ;) )

Whoops, zat nog op de laatste post van vorige pagina te reageren HAHA, in elk geval, komt stiekem wel overeen