• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Synthetische Washmitt maiden gebruik

bmwforlife

Detailing addict
29 jul 2013
24
55
Heb een korte vraag. Ik heb net de Smoothie gekocht. Weten allemaal dat je de schapenwollen washmitts altijd goed moet inspecteren voordat je ze gebruikt, er kunnen allerlei grassen, draden, spoelen etc in zitten. Hoe zit dit met een synthetische washmitt zoals de Smoothie van Gyeon. Is die bij maiden gebruik meteen te gebruiken of raden jullie aan om toch even in de wasmachine te doen? Ik ga ervan uit dat hier geen voorwerpen in kunnen zitten. Ik lees niets in de handleiding.
 
Ik heb de gewoonte alle microfiber doeken en mits te wassen voor eerste (maiden?) gebruik. Kan geen kwaad en het materiaal wordt soepeler is mijn ervaring
 
Hier zitten inderdaad geen 'voorwerpen' in. Echter heb ik in mijn Wookie en short hair Wookie beide niets gevonden.

Wasmachine kan je doen. Doe het zelf nooit.