Aangezien ik dit maar een apparte klei vind en deze tot mijn beschikking heb wou ik er graag een review over doen! 
Het gaat om de klei altans zij noemen het de Auto Lak Gum van het merk System 123
Het bijzondere is dat je hier geen SPECIALE lubricant voor hoeft te kopen meer gewoon
water voor kan gebruiken. Dan denken de meeste mensen hier dat wil ik wel eens zien of dat werkt.
Het komt in een opbergpotje en zit verpakt in plastic
op de beschrijving staat snij het stuk in 1/4 ok nu ik dat gedaan heb heb ik een flesje met water gevuld en het over het te behandelen oppervlak gespoten en al meteen kan ik zeggen dat de klei makkelijk over de lak glijd, al snel na een oppervlak te hebben behandeld komt er heel erg veel van af!
Ik heb de klei een paar keer omgevouwen en dan weer verder gegaan. Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen maar hij werkt iniedergeval fijn, en nee dit is niet mijn eerste klei in heb al ervaring met de:
3M Klei
Meguiar's Klei
Mothers Klei
Dodo Juice Klei
En nu ook met de System 123 klei
Hij is ongeveer voor €40 te krijgen best veel geld voor laten we zeggen 4 stukjes klei.
Ok dan de + en - tjes
+
- Werkt makkelijk
- Goedkoper omdat hij geen speciale lubricant nodig heeft
- Verwijderd makkelijk vuil op de lak
- Maakt de lak mooi glad
-
- Prijzig aangezien je €40 moet betalen voor 4 stukjes klei
- De klei is erg dun ook als je niet te hard duwd bij het kneden
- Vouwd zich moelijk dan de andere opgenoemde klei's
Oordeel: Hij is het proberen waard doordat je geen lubricant nodig hebt maar ik raad aan als je al Meguiar's of Mothers Klei Of Dodo Juice Hebt is de System 123 Klei overbodig.
Hoop dat jullie hiermee wat konden en foto's volgen morgen!
Het gaat om de klei altans zij noemen het de Auto Lak Gum van het merk System 123
Het bijzondere is dat je hier geen SPECIALE lubricant voor hoeft te kopen meer gewoon
water voor kan gebruiken. Dan denken de meeste mensen hier dat wil ik wel eens zien of dat werkt.
Het komt in een opbergpotje en zit verpakt in plastic
op de beschrijving staat snij het stuk in 1/4 ok nu ik dat gedaan heb heb ik een flesje met water gevuld en het over het te behandelen oppervlak gespoten en al meteen kan ik zeggen dat de klei makkelijk over de lak glijd, al snel na een oppervlak te hebben behandeld komt er heel erg veel van af!
Ik heb de klei een paar keer omgevouwen en dan weer verder gegaan. Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen maar hij werkt iniedergeval fijn, en nee dit is niet mijn eerste klei in heb al ervaring met de:
3M Klei
Meguiar's Klei
Mothers Klei
Dodo Juice Klei
En nu ook met de System 123 klei
Hij is ongeveer voor €40 te krijgen best veel geld voor laten we zeggen 4 stukjes klei.
Ok dan de + en - tjes
+
- Werkt makkelijk
- Goedkoper omdat hij geen speciale lubricant nodig heeft
- Verwijderd makkelijk vuil op de lak
- Maakt de lak mooi glad
-
- Prijzig aangezien je €40 moet betalen voor 4 stukjes klei
- De klei is erg dun ook als je niet te hard duwd bij het kneden
- Vouwd zich moelijk dan de andere opgenoemde klei's
Oordeel: Hij is het proberen waard doordat je geen lubricant nodig hebt maar ik raad aan als je al Meguiar's of Mothers Klei Of Dodo Juice Hebt is de System 123 Klei overbodig.
Hoop dat jullie hiermee wat konden en foto's volgen morgen!
Laatst bewerkt door een moderator: